MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
yep, had ik laatst ook. nieuwste asus bios pakken (had je al?)
en dan de drivers van de asus site pakken (build 33 geloof ik). dus niet die van promise.com!
asus moet eens leren bios'en updaten....
en volgende keer beter zoeken, ik heb hier pas nog een topic over geopend
en dan de drivers van de asus site pakken (build 33 geloof ik). dus niet die van promise.com!
[ Voor 42% gewijzigd door sharkzor op 10-01-2003 21:16 ]
Als het dan nog niet lekker werkt, dan ga je toch gewoon naar oudere drivers teurg. Daarmee doe je jezelf heus niet tekort
Weet nie of het je is opgevallen is, maar de drivers van Promise en van de Asus site zijn allebij hetzelfde. Dus met die van de Asus site heb ik ook problemen. En jah ik heb de search gebruikt, anders stel ik heus nie de vraag hier.sharkzor schreef op 10 januari 2003 @ 21:12:
yep, had ik laatst ook. nieuwste asus bios pakken (had je al?)
En ja zit nu ook gewoon op me oude driver 1.6, vage is had voorheen ff XP gedraait daar had ik ook de problemen met die 2.0 drivers. Maarja tis nie anders.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i