Toon posts:

Laptop Asus L8400L geheugen uitbreiden,

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf een asus laptop L8400L ik heb hierbij 256mb geheugen gekocht, wat ik hierin kan plaatsen alleen weet ik niet hoe ik dit kan doen veel laptops kun je het via de onderkant of zijkant, maar bij deze niet.

Ik heb geprobeerd om het toetsenbord eraf te krijgen maar ik krijg alleen het eerste gedeelte waar het touchpad opzit eraf.

Ik heb alle schroeven los gehaald maar helaas kreeg ik hem niet goed open. zou iemand mij hier meer informatie over geven. iemand die ook in deze laptop geheugen heeft geplaatst.

Alvast bedankt,

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
staat toch vast wel in de handleiding ? anders kun je die hier downloaden geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas staat er niet in, staat alleen dat je het kan uitbreiden niet hoe, vind ook beetje appart allemaal maar goed.

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-08 15:11

magneet

Magnetic enhanced

heb het vanmiddag nog zien doen ( half dan ) aan de achter/onderkant moet je een platte klep losschroeven en daaronder zit weer een kleiner klepje iets uit het midden en daar moet je zijn

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Verwijderd

CO_VF213 schreef op 10 januari 2003 @ 19:35:
heb het vanmiddag nog zien doen ( half dan ) aan de achter/onderkant moet je een platte klep losschroeven en daaronder zit weer een kleiner klepje iets uit het midden en daar moet je zijn
Lijkt me niet verstandig, wanneer je het half hebt zien doen, daar dan advies over willen geven. |:( Bij een aantal laptops is het namelijk noodzakelijk om het toetsenbord omhoog te bewegen alsware een klepje en zit het uitbreidings slot voor SOdimms daaronder.

Gegroet.

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-08 15:11

magneet

Magnetic enhanced

heb je gelijk in maar wat ik zeker weet is is dat hij op de onderkant van het systeem aan de achterkant moet zijn, heb mijn collega niet alle schroefjes los zien maken en ik weet dat inderdaad bij een aantal laptops het noodzakelijk is om onder het toetsenbord te zijn o.a. sommige compaq's en ook wel toshiba's

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Verwijderd

Topicstarter
zit bij mij geen platte klep, het bestaat uit 1 geheel, alleen de batterij zit er los onder voor de rest is het 1 geheel, iemand anders nog meer informatie.

iedereen in ieder geval bedankt voor de reacties

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand nog meer tips, want ik kom hier nog niet verder mee, alvast bedankt

• Babbel1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-07 17:24

Babbel1

Test2

Kijk eens op deze site van TomsHardware. Ze laten daar de L8400B in zijn geheel zien. Van binnen en buiten. http://www6.tomshardware.com/mobile/20010202/l8400b-05.html

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Pv 4KwP, Atlantic WPB, Techneco Loria 8kw, gasloos sinds 29-8-2019

Verwijderd

Boven je toetsenbord zit een schijfklep, dezr kan je ontgrendelen door iets in het gaatje aan de linkerkant (rechts is je microfoontje) te prikken en dan kan je die klep naar links wegschuiven.
Aan de onderkant van je notebook zit een schroefje (zo ongeveer ter hoogte van dr F-toets)
draai je dit los dan komt je toetsenbord los.
Dan zie je 2 afdekplaatjes, jij maakt de linker los, en daarin kan je je geheugen kwijt.
Om het geheel weer in elkaar te zetten kun je eenvoudig deze handelingen en reverse order toepassen ;-)

Oeps, dit is voor een L3800

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 12:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht ook al, ik kan het niet vinden maar ik zal ook is gaan kijken op de thw site,,

Verwijderd

Topicstarter
Ja bedankt man die site van tom hardware ben ik zeer dankbaar, het is gelukt,,

bedankt voor de goede hulp babbel,,
Pagina: 1