Toon posts:

[Mafia / NFS] Spel gaat terug naar desktop tijdens laden

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
-Windows XP
-Service pack niet geinstalleerd
-Geforce 4 kaart

Met de spellen Maffis en NFS hot pursuit 2 heb ik dezelfde problemen die waarschijnlijk dan ook dezelfde oorzaak hebben. Tijdens een bepaalde level in Maffia loopt het spel vast tijdens het laden, vlak voor je in het level hoort te komen, springt het spel terug naar windows. Tijdens het spelen van levels zijn er geen problemen. Maar nu ben ik bij bijde spellen bij een bepaalde level aanbeland, die ik dus niet kan spelen omdat hij tijdens het laden ervan naar windows terug springt. Zonder een fatsoenlijke foutmelding te geven.

Verwijderd

drivers van je Geforce in orde?
Drivers van je Geluidskaart in orde?
Direct X versie?
Al updates van de spellen gedownload? (mits die er zijn)

Aan zoiets zal het wel liggen denk ik.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Titel: Maffis > Maffia
Probeer ze eens te starten zonder wallhack of aimbot :+

[ Voor 19% gewijzigd door M@NIC op 11-01-2003 01:18 ]

Verwijderd

had dit ook, drivers updaten(video&geluid)
kijken naar Direct X(start-uitvoeren-dxdiag-systeem)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Wat voor gkarcht 4 is 't een MX/ti, mischien is het wel verstandig om SP1 te instaleren, bios naar de nieuwste versie flashen kan in somige gevallen ook helpen... en zoals al gezegt, drivers up to date brengen...

Ik ga er vanuit dat je de spellen legaal hebt...
M@NIC schreef op 11 January 2003 @ 00:35:
<font color="gray" size="1">Probeer ze eens te starten zonder wallhack of aimbot :+</font>
Waarom wil je een single player spel mafia met een wallhack/aimbod spelen :+ en ik denk ook niet dat dat voor Need for Speed veel uit maakt :P

[ Voor 5% gewijzigd door White Dust op 11-01-2003 21:20 ]

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 12:59
Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 12:18:
had dit ook, drivers updaten(video&geluid)
kijken naar Direct X(start-uitvoeren-dxdiag-systeem)
heb dit gedaan maar helpt niks

no comment

Verwijderd

Topicstarter
Is er niks anders wat de moeite waard is te proberen behalve alles updaten (en re installen) ?

Verwijderd

Topicstarter
excuus voor de schop, maar ik baal wel van zo'n probleem waar je niks mee kan, zonder foutmelding is het moeilijk om te zoeken naar oplossingen.

Drivers zijn geupdate, en de Service Pack 1 is op de XP Machine geinstalleerd. De Bios kan een spel toch niet laten vastlopen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Titel: Maffia ---> Mafia

Welke drivers gebruik je/welke heb je geprobeerd/heb je van andere dingen last/wat voor kaart is het?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 17:26:
Is er niks anders wat de moeite waard is te proberen behalve alles updaten (en re installen) ?
Alles updaten blijft het best.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een Geforce 82xx familie. De drivers die er nu op staan zijn de laatste Nvidia Drivers. Ik heb service pack erop gezet, en geprobeerd met een cd van iemand anders.

Verwijderd

Heb je ook al je opstart progs in msconfig al eens uitgezet?

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 12:59
het probleem opgelost na een instal van indeo drivers...... weet ook niet hoe dat nu weer kan?

no comment

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
link naar die drivers?

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Pagina: 1