Ik maak gebruik van de MF-tracker, net zoiets als de GOT Tracker. Dat is maar een kleine webpagina eigenlijk. Deze wil ik ook klein op mijn desktop hebben (in een browservenstertje dus). Dat heb ik deels opgelost door javascript:
Op deze manier wordt er een venster geopend, deze sluit meteen en opent dan een nieuw KLEINER venster mbv javascript. Maar als ik dit venster automatisch laat sluiten dan vraagt hij om een bevestiging
Weet iemand hoe ik dat kan omzeilen of hoe het beter kan? Kan ik niet meteen een browservenster met die webpagina laten openen in het gewenste formaat?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
</head>
<SCRIPT TYPE="text/javascript" LANGUAGE="JavaScript">
function OpenVensterDownload(URL)
{
window.open(URL, "target", "width=212,height=127");
}
</SCRIPT>
<body onunload="OpenVensterDownload('tracker.html'); return false;" onload="close()">
</body>
</html> |
Op deze manier wordt er een venster geopend, deze sluit meteen en opent dan een nieuw KLEINER venster mbv javascript. Maar als ik dit venster automatisch laat sluiten dan vraagt hij om een bevestiging
Weet iemand hoe ik dat kan omzeilen of hoe het beter kan? Kan ik niet meteen een browservenster met die webpagina laten openen in het gewenste formaat?