TwoR schreef op 10 January 2003 @ 17:40:
Hoi,
Is het mogelijk om in WinXP pro met meerdere users de ene user lid te laten zijn van werkgroep 1 en de andere user lid maken van werkgroep 2.
Ik heb al aardig wat gezocht maar niks gevonden en al redelijk de moet opgegeven.
Dit kan per definitie niet, omdat een user helemaal geen lid is van een werkgroep. een PC is lid van een werkgroep. M.a.w. niet de gebruiker maar het apparaat.
Tja dat laatste dat werkt dus heel fijn niet dat komt omdat er 1 domein is en de ene user mag niet in dat domein komen en ik wel. Dus ik dacht ff slim te zijn. Want op de een of andere manier kan ik als ik aanlog bij de werkgroep met mijn domein naam daarin wel in de server etc. komen. En als ik aanmeld op een andere willekeurige werkgroep dus niet. Dus ik dacht het op deze manier op te lossen maar dat kan dus schijnbaar niet was ik al een beetje bang voor. Maar goed toch bedankt voor je antwoord.
Kun je wat duidelijker zijn? Je haalt volgens mijn doemeinen en werkgroepen door elkaar. Als je wat duidelijker bent, kan ik je mogelijk helpen.