Onlangs heb ik bij het online spelen van RA2 een discussie gehad over wat nu een rush is. Ik had hem namelijk met een marinier en een helicopter hem van de map geveegd binnen 5/6 minuten
. Toen onstond dus de discussie. Na mijn mening is dit geen rush. Een rush is (na mijn mening) heel zooi tanks alles wegvegen. Wat is jullie mening???
Hetzelfde, maar dan met poppetjes. Maar dat wil niet zo goed met RA2.
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Heel snel aanvallen is een rushVerwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 17:06:
Onlangs heb ik bij het online spelen van RA2 een discussie gehad over wat nu een rush is. Ik had hem namelijk met een marinier en een helicopter hem van de map geveegd binnen 5/6 minuten. Toen onstond dus de discussie. Na mijn mening is dit geen rush. Een rush is (na mijn mening) heel zooi tanks alles wegvegen. Wat is jullie mening???
Rushen is gewoon snel aanvallen maakt niet uit met wat voor units ...
NOxi was sneller
NOxi was sneller
[ Voor 16% gewijzigd door Ikkuh84 op 10-01-2003 17:08 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Rushen in strategie spellen vindt ik niet leuk. Je moet je tegenstander in iedergeval de kans geven een goede basis op te bouwen. Met warcraft3 kan ik ook gewoon in het begin aanvallen met 3 builders. Heb ik standaard gewonnen.
Maar het is niet leuk
Maar het is niet leuk
Ben het eens dat je wel de kans moet hebben om een basis op te bouwen. Maar je kunt jezelf wel verdedigen tegen een aanval met een helicopter en een marinier. Het zal mij niet zo snel overkomen.
Uhm, met 3 werkertjes je tegenstander van de map vegen? Lukt je nooit...Switch schreef op 10 januari 2003 @ 17:09:
Rushen in strategie spellen vindt ik niet leuk. Je moet je tegenstander in iedergeval de kans geven een goede basis op te bouwen. Met warcraft3 kan ik ook gewoon in het begin aanvallen met 3 builders. Heb ik standaard gewonnen.
Maar het is niet leuk
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
als je human bent en je opponent bv NE op een 1v1 map dan kan je hem toweren met 3 workers en heb je met 5 min gewonnen want hij heeft dan nog geeneens een heroGallus schreef op 10 January 2003 @ 17:19:
[...]
Uhm, met 3 werkertjes je tegenstander van de map vegen? Lukt je nooit...
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Ik denk dat ik het wel redelijk eens ben met de gun-je-tegenstander-geen-tijd definitie van een rush. maar hoe moet je anders winnen met rad alert 2?
Verwijderd
stukje bij beetje afslachten, eerst de belangrijkste gebouwtjes, dan de 'powerplants'
dan de zwaarste artillerie etc..
Verwijderd
daz meer tactisch ervoor zorgen dat je meer resources hebt dan tegenstander...Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 19:33:
stukje bij beetje afslachten, eerst de belangrijkste gebouwtjes, dan de 'powerplants'
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 19:41 ]
Verwijderd
Da's geen Rushen hoor.Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 19:33:
Rushen is met een hele lading units domweg jezelf de vijandelijke basis binnen knallen zonder te letten op verliezen of tactics alla de Westwood games.
Verwijderd
Ik speel altijd met frankrijk grand cannon's als verdediging en AegisCruisers en Aircraft carriers in 15 min. is de tegenstander weg
Rushen is letterlijk haasten (dacht ik). Dus snel aanvallen.Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 17:06:
Onlangs heb ik bij het online spelen van RA2 een discussie gehad over wat nu een rush is. Ik had hem namelijk met een marinier en een helicopter hem van de map geveegd binnen 5/6 minuten. Toen onstond dus de discussie. Na mijn mening is dit geen rush. Een rush is (na mijn mening) heel zooi tanks alles wegvegen. Wat is jullie mening???
Zes minuten is trouwens niet echt snel. Drie minuten is pas echt rushen.
indeed
hoeft trouwens niet een zwaar geschut te zijn
mannetjes
had eens gehad dat iemand mij aan kwam vallen met een leger engeneers
alle gebouwen kwijt tja dan houd het ook op
hoeft trouwens niet een zwaar geschut te zijn
mannetjes
had eens gehad dat iemand mij aan kwam vallen met een leger engeneers
alle gebouwen kwijt tja dan houd het ook op
"If u do something do it with style, or do it at all."
wat goede rushers ook doen in een barrack of 2 bouwen mannetjes bouwen bouwen bouwen en maar aanvallen. Zo erg dat ze hun construction yard verkopen en blijven bouwen. Als je goed gerushed wordt ben je kansloos maar als je het verwacht kan je het counteren. Je moet wel direct je strategie aanpassen. De game wordt meestal zowiezo verziekt.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
In Tiberian Sun kon dat wel, in Red Alert 2 eigenlijk niet meer. Dogs maken gehakt van je infantry.
Dat rush vind ik gewoon echt niet leuk. Wat mij in het begin wel eens overkwam dat wanner je nog maar net een basis had ze al met een engineer's in IVF's je basis kwamen binnen crossen. Dus weg construction yard. Dus weg basis
Voortaan bouw ik gelijk een muur om mijn construction yard + een hele zooi snetry guns of pillboxen.
Voortaan bouw ik gelijk een muur om mijn construction yard + een hele zooi snetry guns of pillboxen.
Er zijn 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen!
Wat heb je liever dan?
Dat je binnen vijf mins dood bent door een rush of dat jouw vijf tanks (en de rest van je basis) binnen tien of vijftien minuten worden genietigd door vijftig vijandelijke tanks?
Dat je binnen vijf mins dood bent door een rush of dat jouw vijf tanks (en de rest van je basis) binnen tien of vijftien minuten worden genietigd door vijftig vijandelijke tanks?
ik ben liever degene die aanvalt op dat moment, wat normaal ook niet zon probleem is 
ik was zelf eerder ook vrijveel met rushen bezig(dus binnen zo kort mogelijke tijd grote overmacht hebben qua tanks en dan ATTACKING)
nu ben ik toch wat meer in voor de langere strategische games.
mijn maps hiervoor zijn Hammer & Sickel en DEFCON als favorits.
maargoed als je een rush weerstaat wa best goed te doen is dan ben jij op dat moment degene met voorsprong.
ik was zelf eerder ook vrijveel met rushen bezig(dus binnen zo kort mogelijke tijd grote overmacht hebben qua tanks en dan ATTACKING)
nu ben ik toch wat meer in voor de langere strategische games.
mijn maps hiervoor zijn Hammer & Sickel en DEFCON als favorits.
maargoed als je een rush weerstaat wa best goed te doen is dan ben jij op dat moment degene met voorsprong.
kek
Verwijderd
De meest nuttige kick ooit is dit ook niet. Dit topic is al 9 maanden oud, ik neem aan dat DVD nu wel weet wat rushen is
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.