Toon posts:

Pal weergave op radeon 8500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb sinds kort een radeon 8500 kaart. Als ik de tv aansluit dan staat de uitgang standaard op NTSC. Hoe kan ik die op pal krijgen ??

Ik heb de gebruiksaanwijzing al doorgebladerd maar kan niets vinden. Ook de search en de faq geven geen oplossing

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
als je de goede drivers hebt geinstalleerd heb je bij videoeigenschappen --> geavanceerd --> displays als je de TV enabled hebt de mogelijkheid daar de settings van te veranderen. Onder een van de tabjes kan je ook TV-type aangeven.

specs

Verwijderd

Topicstarter
twopack schreef op 10 januari 2003 @ 17:01:
als je de goede drivers hebt geinstalleerd heb je bij videoeigenschappen --> geavanceerd --> displays als je de TV enabled hebt de mogelijkheid daar de settings van te veranderen. Onder een van de tabjes kan je ook TV-type aangeven.
videoeigenschappen ??

waar vind ik die ? ( ik heb alleen eigenschappen voor beeldcherm)
Ik he bde orginele drivers die meegeleverd waren geinstalleerd

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10

Madrox

Oh, Pharaoh!

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 17:04:
[...]

videoeigenschappen ??

waar vind ik die ? ( ik heb alleen eigenschappen voor beeldcherm)
Ik he bde orginele drivers die meegeleverd waren geinstalleerd
Daar begin je....

Eigenschappen voor het beeldscherm

-tabblad Instellingen (rechtsboven)
-knop geavanceerd (rechtsonder)
-tabblad weergaves (rechtsboven)
-Nu zie je als het goed is 4 beeldschermen met in elk linker-bovenhoekje een Groene (aan) Grijs (niet aangesloten) of rode (uit) knop....

Hier kom je er wel uit denk ik....

Ow, enne eerst die TV eraanhangen voor! je opstart...anders kan XP/je video-kaart hem niet vinden....

Suc6

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Verwijderd

Topicstarter
Madrox schreef op 11 januari 2003 @ 07:31:
[...]

Daar begin je....

Eigenschappen voor het beeldscherm

-tabblad Instellingen (rechtsboven)
-knop geavanceerd (rechtsonder)
-tabblad weergaves (rechtsboven)
-Nu zie je als het goed is 4 beeldschermen met in elk linker-bovenhoekje een Groene (aan) Grijs (niet aangesloten) of rode (uit) knop....

Hier kom je er wel uit denk ik....

Ow, enne eerst die TV eraanhangen voor! je opstart...anders kan XP/je video-kaart hem niet vinden....

Suc6
THX

Ik had inderdaad de tv niet aangezet voor ik opgestart heb. Nu heb ik alleen het volgende probleem:

er "rollen" nu witte wazige balken over het tv scherm tijdens een film of een foto

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 16:13:
[...]

THX

Ik had inderdaad de tv niet aangezet voor ik opgestart heb. Nu heb ik alleen het volgende probleem:

er "rollen" nu witte wazige balken over het tv scherm tijdens een film of een foto
Dan heb je denk ik een slechte kabel

specs

Verwijderd

Topicstarter
twopack schreef op 12 January 2003 @ 18:11:
[...]

Dan heb je denk ik een slechte kabel
dat is geen optie , die kabels maken is mijn vak die is 1000% in orde

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:58

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

http://mirror.ati.com/support/drivers/powered.html
Download ffies jouw recentste control panel. Dan kun je nog meer instellen, ook zijn er dan settings helemaal achterin die tools te vinden (in de tv-settings, als de tvout aan staat) waar je nog wat balken weg kan halen. Als je het daar niet mee weg krijgt heb je toch je vak niet goed verstaan heel misschien :?

Gebruik je zo'n gaar scart blokje?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Topicstarter
nigelator schreef op 12 January 2003 @ 21:51:
. Als je het daar niet mee weg krijgt heb je toch je vak niet goed verstaan heel misschien :?
:/ :/

thx

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:29

The PyroPath

Go Tweak your ass off

trewk eens de kabel van de antenne eruit, helpt bij mij altijd

Breek je nek voorzichtig

• mcbadass
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 22:43
idd aardlus probleem, als je de antennekabel van de tv er uittrekt is die aardlus verbroken.. voor andere oplossing zoek maar eens op aardlus

edit: copy paste vanuit de tvout faq

Storing op mijn tv beeld, wat nu?

Heb je last van witte, wazige balken op je tv-scherm ? Deze storing kan worden veroorzaakt door een ground loop, of aardlus in het Nederlands, en die ontstaat door een verschillend potentiaal van de aarde. Het treedt bijvoorbeeld op als je je pc en bronnen op verschillende stopcontacten hebt aangesloten en ook de aarde daarvan gebruiken. Stel dat er een kleine stroom loopt door een aarde draad, dan staat er ook een spanning over die aarde draad (ook een aarde draad heeft een (kleine) weerstand), en over de aarde draad van een ander stopcontact niet, dan heb je dus een verschillende aarde niveau, wat je probleem kan verzoorzaken.
Een andere oorzaak, de nummer één oorzaak van ground loops, de coax kabel. Die kabel is geaard, maar dat punt kan kilometers van jouw huis liggen, met dus kilometers kabel met weerstand ertussen. Je kunt proberen de mantel te verbinden met hetzelde aardepunt dat al je apparatuur gebruikt.
En nog een laatste tip: aard altijd je PC, ook al levert dit een brom op.

[ Voor 87% gewijzigd door mcbadass op 13-01-2003 02:37 ]

Pagina: 1