Toon posts:

Final Fantasy VIII:"Error Wrong CD"

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit echt in de pinarie ik heb net Final FantasyVIII GEKOCHT dus NIET GEKOPIEERT
en nu doe ik hem in de DVDROM speler dus GEEN CD-ROM en dan zegt ie ERROR WRONG CD
dit is echt niet leuk
ik hoop dat jullie hier SERIEUS op reageren.

groetjes
Wouter

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:21
Iemand die net hier komt en 2 posts heeft en dan nog met zo'n raar verhaal aankomt kan ik niet geloven (sorry als het wel zo is maar ik vertrouw het gewoon niet). Alle spellen moeten in de cd-rom speler werken, ongeacht hoe goed je pc is.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
kom op zeg, omdat ie 2 posts heeft geloof je hem niet.. dat slaat dus echt NERGENS op
:( :( :(

• benchMarc
Lees es goed: <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>en dan nog met zo'n raar verhaal aankomt kan ik niet geloven[/quote]Geloof jij het verhaal dan wel? ik zeker niet. En dat 2 posts... omdat het vaak zo is dat mensen van dit forum horen en meteen denken om cracks/warez requests te kunnen doen.

Het is altijd bij warez iSO's dat je een crack moet installen, anders vraagt hij om de goede cd in het cd-rom station te doen... Dit lijkt me dus echt overduidelijk warez, maargoed, als jij dat niet denkt.

• Warbringer
  • Laatst online: 05-11 17:07
Ik heb ooit iets gehoord dat die CD's weigeren op een DVD speler, je zou een gewone CD-ROM speler kunnen lenen en dan testen, anders ff kijken voor ene patch oid op de site van FF8.

I want to live forever, so far.. so good.

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11 18:15
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 19:42 schreef benchMarc het volgende:
Iemand die net hier komt en 2 posts heeft (...) kan ik niet geloven (sorry als het wel zo is maar ik vertrouw het gewoon niet). Alle spellen moeten in de cd-rom speler werken, ongeacht hoe goed je pc is.[/quote]Zeg dan maar HEEEEEEL sorry want Mr_Woutje heeft het spel ECHT gekocht...en hij heeft pas 2 posts omdat ik hem kort geleden overtuigt heb om lid van GoT te worden, want hij had er nog nooit van gehoord!

Wouter, als je maandag ff de bon ervan mee naar school neemt scan ik hem wel ff in, dan hebben we bewijs dat 'ie echt gekocht is.

• benchMarc
Heeeeeeeeel Sorry dan :) ;)

Maar het komt gewoon zooooooooooooo vaak voor dat warez cd's om zo'n echte CD vragen en er zoveel vragen voor cracks zijn dat ik onderhand niet meer weet wat ik wel of niet moet geloven :)

Verwijderd

Ik heb hem ook echt gekocht en heb ook hetzelfde probleem gehad. (ook DVD-speler) Weet alleen niet meer hoe ik het opgelost had. Iets met het feit dat ik windows 2 cd spelers registreerde maar ik had er maar 1 en hij pakte de andere. Of zo iets. (lekker wazig he:))
Pagina: 1