Ik heb als opdracht gekregen om voor een .net omgeving een Rich text editor te maken. Ik ben dus aan het orienteren geslagen om eens te kijken wat allemaal
de mogelijkheden zijn. Maar ik kom er niet helemaal uit of sommige dingen uberhaupt al kunnen. Ik heb sourceforge, msdn en google al flink gebruikt maar krijg erg veel mogelijkheden terug.
De vraag is of jullie zeggen van kijk eens in die richting, dan heb ik een punt waar ik me in kan verdiepen. (bijv : Gebruik Java applet icm met een POST naar C# webservice omdat ..... en dan stort ik me verder wel in google enzo)
Voorwaarden voor de richt text editor:
- Redelijk volwaardige editor
- Liefst clientside helemaal
- moet in browser zijn verwerkt, de gebruiker moet dus niet het idee hebben dat hij in een appart programma zit te werken
Ik zat al te denken aan: (geen idee of het kan)
- Java applet en dan op 1 of andere mannier connecten naar asp.net
- ASP.NET clientcontrol (kan dit?)
- ASP.NET servercontrol??
- andere veel betere oplossingen die ik nog niet ben tegengekomen
de mogelijkheden zijn. Maar ik kom er niet helemaal uit of sommige dingen uberhaupt al kunnen. Ik heb sourceforge, msdn en google al flink gebruikt maar krijg erg veel mogelijkheden terug.
De vraag is of jullie zeggen van kijk eens in die richting, dan heb ik een punt waar ik me in kan verdiepen. (bijv : Gebruik Java applet icm met een POST naar C# webservice omdat ..... en dan stort ik me verder wel in google enzo)
Voorwaarden voor de richt text editor:
- Redelijk volwaardige editor
- Liefst clientside helemaal
- moet in browser zijn verwerkt, de gebruiker moet dus niet het idee hebben dat hij in een appart programma zit te werken
Ik zat al te denken aan: (geen idee of het kan)
- Java applet en dan op 1 of andere mannier connecten naar asp.net
- ASP.NET clientcontrol (kan dit?)
- ASP.NET servercontrol??
- andere veel betere oplossingen die ik nog niet ben tegengekomen