MegaFlush® Alle Projecten!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Nou, opdat het vrij goed gaat met DPC (we staan wat dat betreft eerste v.d. wereld) vind ik eigenlijk dat we de volgende Vrijdag de 13de een megaflush moeten houden!

De volgende Vrijdag de 13de valt in Juni, dus we hebben meer dan genoeg tijd om eens flink wat puntjes te bufferen. De MegaFlush is bedoeld voor elk project waar DPC aan meedoet (ga nu niet lame doen en zorgen dat niemand meer flusht, heeft ook geen zin I guess, ga gewoon meer bakken assimileren!).

Voor projecten als Think kunnen we pas 19 dagen van te voren beginnen met bufferen (een WU mag max. 19 dagen van de server weg blijven), voor RC5-72, ECC2k-109 en Muon kunnen we meteen beginnen wat dat betreft.

Dus:
Wie doet mee, en op welk project.

By The Way, de volgende Pulse(Project Dolphin) MegaFlush® valt ook op die dag!

Grtz X-G, and let's Mooooooooooooh!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Gelukkig lopen hier geen spionnen rond.
Maar jah, ik moet 6 mei toch flushen (verjaardag).. maar daarna spaar ik wel weer tot dan. Maar met RC5-72 en OGR mag je sowieso al niet megaflushen en met TSC kan dat niet zo goed. Maar goed wel leuk initiatief.

[ Voor 74% gewijzigd door Thanatos op 10-01-2003 16:31 ]

• X-G
Ja, anders hadden we een probleem :p,

Trouwens, volgens de andere teams maken we bij RC5-72 al elke dag een MegaFlush® :P

[ Voor 56% gewijzigd door X-G op 10-01-2003 16:32 ]

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 23:05
Kom op zeg, jij weet best wel dat er bij RC5 en OGR niet ge-megaflushed mag worden...

We spend our years as a tale that is told

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-04 23:38

Dommel

Professioneel Software Sloper

DSmarty schreef op 30 December 2002 @ 19:03:
Als iemand individueel een paar wutjes spaart (zij het minder dan 30 dagen oud) dan heb ik daar persoonlijk niet zoveel problemen mee.
Echter het georganiseerd sparen is na MF5 (of 6.. weet het al niet eens meer) niet meer toegestaan. Het wordt, om het maar eens zacht uit te drukken, niet gewaardeerd door DNet.

Vandaar dat we gewoon zeggen: Dagelijks flushen, indien dit niet mogelijk, dan toch op z'n minst wel wekelijks.
En zoiezo niet meer grote hoeveelheden sparen voor een MegaFlush.

Daar valt over te discussieren natuurlijk, maar dit is wat dnet zegt, dus hebben wij ons daar simpelweg aan te houden.
RC5-72 mag dus niet meer gemegaflushed worden :)

[edit]
Spuit 11 heeft gesproken :+

[ Voor 3% gewijzigd door Dommel op 10-01-2003 16:33 ]

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• X-G
Nou ja, spel brekers daar bij D.Net :p

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ten eerst zijn hier zat spionnen :( crossrouds = aars en er is er ook nog 1tje van van extremeDC.

ten tweede lijkt het me een beter id als we dit geheim houden. Dus niet een MF-counter maken. en ook niet zo bekent maken wie er allemaal mee doet. Dan is het voor ons een verrasing maar helemaal voor de anderen teams. Ik denk dat 1 iemand de leiding moet nemen en alles moet regelen :) Dan is er vrijwel geen bekendheid :)

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
arg weeeer die X-G met zijn idee'en...
NEEE!
check je eigen post-historie eens... pfff ;(

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Marble schreef op 10 January 2003 @ 17:24:
arg weeeer die X-G met zijn idee'en...
NEEE!
check je eigen post-historie eens... pfff ;(
lol

zo erg zal het toch niet zijn |:(

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:28
heb je gisteren dit 'idee' ook niet in een aantal Hitparade's gepost? :/

[ Voor 40% gewijzigd door MarcyDarcy op 10-01-2003 18:07 ]

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ehmz, voor projecten waar dat wel toegestaan is mag je overleggen in een DPCH bijvoorbeeld, maar voor dnet projecten is het gewoon out of the question.

En dat weet je best!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.