hoi, ik heb vandaag bij mn werk een APC Smart-UPS 700 gehaald. deze stond in de berging, en na overleg mocht ik em meenemen om te kijken of ik ook nog wat mee kon. hij was vervangen omdat ie een constante pieptoon produceerde, wat in de handleiding staat als: stuur maar op om te laten fixen (zoiets) 
mijn vraag is: wie heeft dit eerder gehad en heeft zn ups kunnen maken?
symtomen:
van stroom af en accu's connected: irri pieptoon als je op test drukt, accu loshalen is de enige manier om het piepen te stoppen.
aan de stroom: begint gelijk een pieptoon te produceren.
alle leds van de display branden dan ook. ik heb er geen com cabeltje bij, dus ik kan niet via de pc kijken of er iets is.
accu's zijn goed, geven beiden 11,99 volt.
zaten 2 zekeringen op de pcb, doorgemeten en waren goed.
mocht dit niet meer zo te repareren zijn, is het niet zon ramp, dan zoek ik wel ff verder. jammer dat ik em dan weer terug moet brengen... ook al is ie klein, hij is best zwaar
alvast bedankt!
mijn vraag is: wie heeft dit eerder gehad en heeft zn ups kunnen maken?
symtomen:
van stroom af en accu's connected: irri pieptoon als je op test drukt, accu loshalen is de enige manier om het piepen te stoppen.
aan de stroom: begint gelijk een pieptoon te produceren.
alle leds van de display branden dan ook. ik heb er geen com cabeltje bij, dus ik kan niet via de pc kijken of er iets is.
accu's zijn goed, geven beiden 11,99 volt.
zaten 2 zekeringen op de pcb, doorgemeten en waren goed.
mocht dit niet meer zo te repareren zijn, is het niet zon ramp, dan zoek ik wel ff verder. jammer dat ik em dan weer terug moet brengen... ook al is ie klein, hij is best zwaar
alvast bedankt!