Een speedtouch 510(i) heeft als nadeel dat ie niet automagisch opstart als de stroom erop gaat. Gisteren wilde ik namelijk vanaf extern op m'n compu thuis inloggen, maar daar bleek een stroomstoring te zijn geweest. De computers starten netjes helemal automagisch weer op, maar dat [piep] modem wenst een duwtje op de knop voorop. Oftewel de computers draaien vrolijk, maarde connectie is weg.
Ik heb al gezocht of ik via de webinterface oid en op google er iets over kon vinden, maar helaas. Vandaar hier de oproep. Weet iemand of het mogelijk is de speedtouch510(i) automagisch te laten opstarten?
(btw, na een kleine stroom dip start het modem weer zonder problemen op, als de stroom er een langere tijd af is geweest niet meer)
Ik heb al gezocht of ik via de webinterface oid en op google er iets over kon vinden, maar helaas. Vandaar hier de oproep. Weet iemand of het mogelijk is de speedtouch510(i) automagisch te laten opstarten?
(btw, na een kleine stroom dip start het modem weer zonder problemen op, als de stroom er een langere tijd af is geweest niet meer)