Toon posts:

[Java/DHTML] opencube quickmenu pro error

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Na twee dagen bezig te zijn geweest met een menuutje te maken kwam ik er opeens achter dat zodra je alle files upload en naar de site gaat je een error krijgt dat je had moeten registreren. ok geen probleem maar nu het registreren wel heel erg duur voor een kleine vrienden groepjes site.....ik vroeg me dus af er niet een andere oplossing is gezie het feit.

ik niet zoveel geld heb en er toch erg veel tijd in heb gestoken :'(

maarja ik hoop dus dat er een oplossing is dit zo nodig te omzeilen of misschien zelfs te cracken...gewoonlijk ben ik hierop tegen maar voel me enigszin wel in de maling genomen pls help... mocht je je antwoord hier neit neer kunnen zetten pls mail het naar robquak@msn.com of robquak@xs4all.nl

het gaat dus om een java menuutje (quickmenu pro van www.opencube.com)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 14:40 ]

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

Er zijn zat gratis scripts op het net verkrijgbaar die vergelijkende dingen doen. Ik snap eigenlijk zowiezo niet dat mensen scripts te koop aan bieden zo, omdat je ze inderdaad altijd met een beetje kennis van zaken kan "kraken".
Maar als je dat doet ben je gewoon in overtreding. mag niet. 't is heel jammer maar ik denk dat je die site misschien wat beter had moeten lezen :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is het probleem ik heb de site pas achteraf gelezen een vriend van mij had de url gegeven van een download dus ik had uhm geedit en upgeload toen die troep. die vriend van me had er overigens geen last van maar die had een oudere versie zei die achteraf :'( en hij wist ook neit wat ik er aan kon doen

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:57
Ik kan me alleen maar aansluiten bij Clay.
En je weet -als het goed is- wat de policy is op dit forum wb 'cracken' ed. ;)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.