Toon posts:

Bestaat dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaan er programma's die de zwakke (trage) componenten (bottleneck) van je computer weer kan geven, bij verschillende taken. Een soort benchmark dus, maar dan een die niet kijkt naar elk onderdeel apart, maar de computer als geheel neemt.

dus stel:
Je vult wat gegevens van je pc, of het progje zoekt er zelf naar, proc, geheugen dat soort dingen
Vervolgens geef je aan dat je bijvoorbeeld wil weten welk onderdeel van je pc het traagst is tijdens games.
Nou stel je hebt een 3000 mhz proc, en een GF4 maar slechts 64 mb geheugen. Dan zou dat progje aan moeten geven dat het verstandig is om meer geheugen erin te doen. Erg simpel voorbeeldje, maar dit zou hij dus met alle delen van de computer moeten doen (FSB, Kloksnelheid geheugen, ide controllers, overal waar maar vertraging in kan zitten). En ook dus voor verschillende taken (gamen, internet, bestanden van CD-rom kopieren)

Bestaat zo'n programma?

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Die bestaat wel volgens mij...

Probeer deze maar n's: XL-R8R 1.0 :)

Of ff posten in dit topic natuurlijk: ''Wat kan ik het beste hieraan upgraden'' Deel 4

[ Voor 99% gewijzigd door Swop1200 op 10-01-2003 14:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor je reactie, lijkt me idd wel een handig progje. Posten in dat topic kan natuurlijk ook altijd nog :)

• Obruut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:35
[quote]Swop1200 schreef op 10 januari 2003 @ 14:21:
Die bestaat wel volgens mij...

Probeer deze maar n's: XL-R8R 1.0 :)

/offtopic
Zit een leuke easter egg in dat progje, druk met je muis maar eens op zijn linker knopje van zijn borst :-p
/offtopic

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!