Ideetje voor als de Statsbox dood blijft (DPC vs TA stats)

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Ik kwam net met een ideetje voor als de Statsbox dood blijft:

Als iemand een pproxy met een hoge capaciteit heeft (mika van TA?) kunnen wij en TA daar misschien heen flussen, zodat we nog iets van stats hebben, en kunnen zien of TA of DPC beter is :)

DIt kan alleen wel lastig zijn voor mensen met veel onbereikbare systemen waar ze niet bij kunnen...

Hoe denken jullie hierover?
Dit s gecrosspost op de TA forums.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

waarschijnlijk/misschien zijn morgenochtend de stats weer up (op zn vroegst helaas wel).

voor lang zal het zeker niet zijn, niet de moeite om alle koeien om te zetten

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:11

Floor-is

5.2

Die TA-ers zijn er niet zo heel erg blij mee, ze zijn van mening dat wij dan van hun bij elkaar gelegde geld gebruik gaan maken, dus ik weet niet... Heb wel al namens mijzelf aangeboden nog eens wat terug te doen, mocht de tijd komen, maar of dat nou helpt. Ik weet het niet.

Ik vind het zelf we een goed idee!

Bericht hierboven

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Het kan veel makkelijker, we leggen de log files bij elkaar, en dan laten we iemand (wie zei daar Chaos?) de stats van bakken...

Greetinx [eNeRGy]

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Ze hadden het in hun topic (over het terughalen van non-flushers ofzo) ook even over dat ze niet wilden dat non-TA-members zouden flushen via hun proxies (wat kennelijk gebeurt). Wellicht, HEEL misschien, dat ze een uitzondering voor DPC willen maken, maar het is niet realistisch om die wijziging door te voeren als het al zou mogen. Gewoon ff je plas ophouden jongens! :)

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
[eNeRGy]: das een goeie, kheb het net bij TA gepost.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

hoeveel capaciteit moet die proxy hebben?

misschien kan ik wel een servertje neer knallen.

• Chaos
  • Niet online
Ik wil de scripppies die ik nog heb van de centrale stats wel beschikbaar stellen, maar Neptune trekt dat echt niet meer. Dan moeten we even een vrijwilliger zoeken met een beetje zware pc.

Verwijderd

Ik heb een PII 350, 4GB HD,64 MB met een direkte verbinding met het internet.

oja ik draai win98.

is dat voldoende?

• Chaos
  • Niet online
Ik zou het niet weten, Neptune is een Celeron 400 met 64 MB maar die had nog veel meer te doen dan alleen die stats.

Verwijderd

deze is alleen in gebruik als ik moet graveren en dat is maar een paar uur in de week.

en dan is hij nog niet echt druk dus!

als je gebruik wilt maken van dit kracht-bronnetje hoor ik het wel mazll

Mo-Bees hoopt dat de stats gewaarborgd zijn want zonder stats is het grazen niet echt interessant of wel?

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:13
Ik snap het probleem niet. De stats zijn waarschijnlijk morgen er weer, misschien iets later. En we hebben zelf toch voldoende proxy's ?
Pagina: 1