Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd
waarschijnlijk/misschien zijn morgenochtend de stats weer up (op zn vroegst helaas wel).
voor lang zal het zeker niet zijn, niet de moeite om alle koeien om te zetten
voor lang zal het zeker niet zijn, niet de moeite om alle koeien om te zetten
Die TA-ers zijn er niet zo heel erg blij mee, ze zijn van mening dat wij dan van hun bij elkaar gelegde geld gebruik gaan maken, dus ik weet niet... Heb wel al namens mijzelf aangeboden nog eens wat terug te doen, mocht de tijd komen, maar of dat nou helpt. Ik weet het niet.
Ik vind het zelf we een goed idee!
Ik vind het zelf we een goed idee!
Bericht hierboven
Het kan veel makkelijker, we leggen de log files bij elkaar, en dan laten we iemand (wie zei daar Chaos?) de stats van bakken...
Greetinx [eNeRGy]
Greetinx [eNeRGy]
Ze hadden het in hun topic (over het terughalen van non-flushers ofzo) ook even over dat ze niet wilden dat non-TA-members zouden flushen via hun proxies (wat kennelijk gebeurt). Wellicht, HEEL misschien, dat ze een uitzondering voor DPC willen maken, maar het is niet realistisch om die wijziging door te voeren als het al zou mogen. Gewoon ff je plas ophouden jongens!
[eNeRGy]: das een goeie, kheb het net bij TA gepost.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd
hoeveel capaciteit moet die proxy hebben?
misschien kan ik wel een servertje neer knallen.
misschien kan ik wel een servertje neer knallen.
Ik wil de scripppies die ik nog heb van de centrale stats wel beschikbaar stellen, maar Neptune trekt dat echt niet meer. Dan moeten we even een vrijwilliger zoeken met een beetje zware pc.
Verwijderd
Ik heb een PII 350, 4GB HD,64 MB met een direkte verbinding met het internet.
oja ik draai win98.
is dat voldoende?
oja ik draai win98.
is dat voldoende?
Ik zou het niet weten, Neptune is een Celeron 400 met 64 MB maar die had nog veel meer te doen dan alleen die stats.
Verwijderd
deze is alleen in gebruik als ik moet graveren en dat is maar een paar uur in de week.
en dan is hij nog niet echt druk dus!
als je gebruik wilt maken van dit kracht-bronnetje hoor ik het wel mazll
Mo-Bees hoopt dat de stats gewaarborgd zijn want zonder stats is het grazen niet echt interessant of wel?
en dan is hij nog niet echt druk dus!
als je gebruik wilt maken van dit kracht-bronnetje hoor ik het wel mazll
Mo-Bees hoopt dat de stats gewaarborgd zijn want zonder stats is het grazen niet echt interessant of wel?
Ik snap het probleem niet. De stats zijn waarschijnlijk morgen er weer, misschien iets later. En we hebben zelf toch voldoende proxy's ?
Pagina: 1