Toon posts:

Geen opengl met gf4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik heb een Amd 2000 xP, een KT333 Moederbord 512 mB DDR en een GF4 ti 4200 Kaartje.

Ik speel veel CounterStrike, maar krijg altijd een error over OPenGL -> Zie volgende Link,

http://xinoy.xtreme-power.nl/screenies/hoerenzooi.jpg

Ik had JeanLucPicard ook al gevraagd die zit in me CounterStrike Clan, maar die kon met ook niet helpen B).

Heb al 5 verschillden Nvidia Drivers geprobeerd, ook die van 3dchipset, had allemaal geen nut.

De newste VIA 4in1 Chipset drivers opnew installed, ook geen nut !

Ook heb ik nog op Google en de Search op dit forum lopen zoeken, maar ook daar niets gevonden wat mij kon helpen met dit probleem.

Als ik reboot en hem dan op openGL zet doet ie het wel, 1 a 2 keer daarna zelfde error weer !

Als er iemand me kan helpen, ben ik hem zeer dankbaar, sorry voor de foute posts Admins !

Gooi deze ajb niet meteen dicht :) Heb me best gedaan nu !

Verwijderd

Laat deze es open jonges ;) .

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
OK, herkansing ;)

Probeer eens je Detonators te veriwijderen met de Detonator Destroyer, reboot je PC, en installeer dan de laatste drivers van nVidia, zou in theorie moeten werken :)

[ Voor 12% gewijzigd door Rafe op 10-01-2003 14:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mwah, ik had laatst reinstall gedaan van hele pc, meteen daarna zelfde probleem als ervoor, en er was toen maar 1 de nieuwste detonater Installed, dus denk niet dat het zal helpen, maar kan het wel even proberen !

Verwijderd

welk OS draai je?

Verwijderd

service pak 3 geinstaleerd? verdere critical updates en patches geinstaleerd?

Verwijderd

Topicstarter
yeps hele packet van Windows Updates Installed, ik wordt er zelf ook gek van :)

Verwijderd

hmz, dus clean install win2k, alle patches en fixes, Via 4in1, nVidia drivers... HL+CS, en niet werken :|
uhm, mogelijkheid om met een ander kaartje te testen?

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik zal je vertellen, ik heb ook nog een GF2 440 mx dacht ik, we g2 64 mb, ik had daar al dezelfde problemen mee! Zat zelf te denken aan te weinig voltage uit het stopcontact ofzo, maar das onzin denk :)

Verwijderd

Het is overigens alleen bij Counterstrike, hij heeft het niet bij andere spellen die van openGL gebruik maken zoals Quake 3 arena.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:49
Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 14:53:
Het is overigens alleen bij Counterstrike, hij heeft het niet bij andere spellen die van openGL gebruik maken zoals Quake 3 arena.
Eh lullig vraagje hoor, maar je hebt toch niet toevallig 3dfx OpenGL modus geselecteerd?

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
[rml][ HL]geforce 4 mx 440 werkt niet goed[/rml] exact hetzelfde probleem, ook mijn geforce 2 mx400 heeft er last van, terwijl dat ding het ooit gewoon goed deed in opengl 8)7 Ik heb ook nog nooit een oplossing voor dit probleem gevonden

Last.fm
Films!

Verwijderd

Saekerhett schreef op 10 januari 2003 @ 23:35:
[...]

Eh lullig vraagje hoor, maar je hebt toch niet toevallig 3dfx OpenGL modus geselecteerd?
Dan zou hij het toch geen 2 keer doen?

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 17:50:
[...]

Dan zou hij het toch geen 2 keer doen?
Hmm ja, zit wat in natuurlijk :P

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat heb ik niet | Hij staat op OPENGL --> Default !

Ben niet achterlijk :)

Verwijderd

vage zooi :S kzou niet weten wat je nog meer zou kunnen doen :S, khoop dat iemand hier de wijsheid in pacht heeft

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
heb je niet toevallig 2 monitoren er aan hangen?
dan werkt ie bij mij namelijk ook niet in opengl

[ Voor 35% gewijzigd door CU2morO op 12-01-2003 02:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee niet 2 :S | 1 maar 17" iiyama ut703

Verwijderd

Topicstarter
En nu reinstall gedaan naar WinxP en nu doet direct3d het niet meer alles hapert etc...
kan door de deuren kijken, en NEE geen wallhack gewoon met kaart doet raar :)

Echt FUN dit --> ABIT gf4 ti4200 2k of niet lol!

Verwijderd

Topicstarter
openGL btw ook niet alleen, als ik rebooten doet iet het 1 keer in opengl daarna, krijg ik die error weer! van die link --> http://xinoy.xtreme-power.nl/screenies/hoerenzooi.jpg

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-02 19:41
xinoy, zou je in plaats van meerdere posts onder elkaar, de edit knop willen gebruiken? :)

En Fate_mib, als je het niet weet, heeft het ook weinig zin om te posten ;)

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Even off topic 1 keer :

xinoy, zou je in plaats van meerdere posts onder elkaar, de edit knop willen gebruiken?

Zei je dat nou uit pure verveling omdat veel mensen slapen, of wilde je gewoon even wat zeggen :)

Probleem nog steeds niet opgelost !

• The Will
Dat zei ik omdat het de bedoeling is dat je de edit knop gebruikt, het tijdstip doet er niet zoveel toe :P

There is no magic.

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 03:28:
Even off topic 1 keer :

xinoy, zou je in plaats van meerdere posts onder elkaar, de edit knop willen gebruiken?

Zei je dat nou uit pure verveling omdat veel mensen slapen, of wilde je gewoon even wat zeggen :)

Probleem nog steeds niet opgelost !
Zie je dat zijn naam in het rood is?
Dat betektent dat hij modje is, dus moet je eigenlijk naar hem luisteren en niet de bedweeter uitgaan hangen want dan hij boos. ;)

Maar goed ik kan volgens mij nergens lezen of je ook andere games in OpenGL draait.
Probeer dat eens en werkt dat wel dan moet je naar kijken naar CS en niet naar je videokaart.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Moge google uw vrind zijn --> [google=geforce 4 opengl counter strike]
Daarmee ben ik het volgende tegen gekomen: http://www.techspot.com/tweaks/cstrike/index.shtml
waar het volgende wordt gezecht:
If you are using an nVidia chipset based Graphics card & get graphical errors in OpenGL rendering (Not solved by installing an updated Driver) try the following. Open Display Properties & select the OpenGLtab. Set Buffer Flipping Mode to Block Transfer.
Mogelijke oplossing... ;)

Edit:
En voortaan wat aardiger tegen The Will zijn :P

[ Voor 7% gewijzigd door White Dust op 12-01-2003 12:34 ]

Verwijderd

DarkJedi schreef op 12 januari 2003 @ 11:39:
[...]

Dat betektent dat hij modje is, dus moet je eigenlijk naar hem luisteren en niet de bedweeter uitgaan hangen want dan hij boos. ;)

Maar goed ik kan volgens mij nergens lezen of je ook andere games in OpenGL draait.
Probeer dat eens en werkt dat wel dan moet je naar kijken naar CS en niet naar je videokaart.
Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 14:53:
=]

Verwijderd

Topicstarter
*none*

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 20:27 ]

• The Will
xinoy: Ik raad je aan om je manier van posten onmiddelijk te veranderen, anders zou het wel eens wat minder leuk voor je kunnen uitpakken. Dit soort gedrag is niet gewenst op GoT :(

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
DarkJedi schreef op 12 January 2003 @ 11:39:
[...]

Sorry voor mijn taalgebruik maar zulk soort mensen die gaan *lamen;zoenen* net een admin, daar heb ik echt een hekel aan, net alsof ze iets willen ofzo.

Gewoon Triest !

GreetZ XiNoY

Ja joh, ga gewoon door met flamen :{

[ Voor 5% gewijzigd door The Will op 12-01-2003 20:28 ]

• White Dust

White Dust

Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 20:14:
DarkJedi ben jij een <censuur>, kerel jij bent echt zo'n <censuur> <censuur>, houd je muil en reply niet ofzo als je beter leest zie je wel dat het alleen met CS is, mensen in het
r00d b4n die kerel ofzo damn.

Maar aan cs ligt het dus niet als je oplet want ik had reinstall gedaan een nog steeds same problem, mensen help this one :)
Heb je nou al White Dust in "Geen opengl met gf4" gelezen en uit gevoerd...

Verwijderd

[20:31] <[xP]XiNoY> maakt niets uit

Verwijderd

Topicstarter
dat maakt niets uit alleen maar meer errors :)

thx anyway

dikke *kus* XiNoY

Verwijderd

Topicstarter
JLP is een goede kerel, hij weet veel maar dit ook niet, en sorry mensen kreeg allemaal berichten dat ik te liev ben op het forum, sjah er waren tijden dat we andere dingen deden met forums etc.. maar zal niet meer greetZ doen enzo want dat moet het FAQ zijn werk weer doen, tjah das ook niets, he of wel.

Maar ff to th4 p0int,

Probleem nog steeds niet opgelost, weet niet of er nog wel een oplossing komt, gewoon jammer dit, echt jammer, ik dacht op tweakers weten ze het wel, komt misschien nog wel, hallo Nederlands Hackers Land, kom is met een oplossing op moet ik die VideoKaart zelf gaan hacken. Had nog zo beloofd om geen Illegale dingen meer te doen . Zie ........... http://www.openbaarministerie.nl/persberi/2002/0409a.htm

Sjah sorry, maar zulk soort dingen zijn past,

En er moet toch nog wel iemand op deze AARDBODEM zijn die hetzelfde PROBLEEM heeft!

Check je mail :{

[ Voor 12% gewijzigd door The Will op 12-01-2003 21:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mensen... Ik heb net ff me gf2 erin gezet, zelfde error, is het mogelijk dat me AGP slot van me moederbord gewoon kapot is ?

KT333 MSI

Verwijderd

Topicstarter
Beste helpers etc.... !!

Ik had net 3DMark aangezet, maar bij test 10/17 crashed me PC en gaat rebooten!

Er is iets goed mis iig, can some one help me !

• White Dust

White Dust

Een crash in 3Dmark heeft niets met een openGL error te maken, aangezien 3Dmark DirectX gebruikt...
Hmm, even op de officieëlle CS forums gekeken, er zijn genoeg met het zelfde probleem, ik heb wel een reply gelezen van iemand die CS met een geforce kaart met detonator 29.42 draaiende heeft in openGL...

Verwijderd

Topicstarter
Nou mensen heb probleem is opgelost ! En wat was het....

Er draaide een Mirc script in de background tijdens CounterStrike.

Vaag2k !! Maar jah wel opgelost ! thx anyway !!

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05-2025
Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 14:27:
Mwah, ik had laatst reinstall gedaan van hele pc, meteen daarna zelfde probleem als ervoor, en er was toen maar 1 de nieuwste detonater Installed, dus denk niet dat het zal helpen, maar kan het wel even proberen !
Altijd clean installen + drivers en dan testen :p niet eerst vage scripts gaan draaien.

Verwijderd

Topicstarter
Yeah Think i was Knocked ! cya !
Pagina: 1