Toon posts:

Video problemen (*.AVI files)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bepaalde avi files wil afspelen met windows media speler 7 dan probeert hij verbinding te maken met iets waarna hij alleen de audio van het filetje gaat afspelen, het bestand is volgens mij niet beschadigt (heb het eerder met een bepaald bestand gehad maar nu doet dat filetje het wel), wat moet ik doen om dit te fixen? Is beetje frustrerend om gedownloade avi's niet af te kunnen spelen (alleen audio dan).

Waar kan ik goede codecs downloaden voor media player?

• Traveler
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-12-2020
Misschien zijn het DivX files ???
Moet je eens de DivX Codecs downloaden, link weet ik niet zo 1 2 3.
Succes !

Verwijderd

Ik denk dat je met een DivX, bestand te maken hebt.. Gewoon ff de divx codec installeren..

Verwijderd

probeer divx.pagina.nl maar

Verwijderd

Bigflappie> ik denk ook dat je de divX codec mist. Je kan hem downen via: http://pages.prodigy.net/jagfire3/codecs.html

Verwijderd

Topicstarter
Oh yes! Thank you! Klasse mannen, het werkt nu weer perfect!

Verwijderd

Topicstarter
jammer te vroeg gejuigd....1 file doet het nu goed, maar een aantal andere avi files spelen nog steeds alleen audio af!
Help!

Verwijderd

Ik moet echter bekennen dat bij mij sommige .avi bestanden ook niet goed willen afspelen, hoewel ik gewoon de DivX ;-) MPEG 4 Video Codec (versie 3.11) geinstalleerd heb. :(

Verwijderd

Topicstarter
Klote mediaplayer!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:34
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 19:03 schreef drago het volgende:
Ik moet echter bekennen dat bij mij sommige .avi bestanden ook niet goed willen afspelen, hoewel ik gewoon de DivX ;-) MPEG 4 Video Codec (versie 3.11) geinstalleerd heb. :([/quote]Dat heb ik dus ook, zijn er andere spelers voor DIVX?

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
misschien moet je de angelpotion codec ook installeren, kan je vinden op www.digital-digest.com

Verwijderd

Topicstarter
Werkt ook niet, krijg nu in plaats van een geminimaliseerd venster met alleen geluid een zwart venster met alleen geluid!:(
Pagina: 1