• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Ik zat laatst te denken dat het best handig is om een mobiel scannertje te hebben waarmee je gewon snel even bijvoorbeeld een antwoordenstencil kan inscannen omdat je het niet mag meenemen (ik ben wél een trouwe leerling hor, tis zeker niet voor misbruik!) In ieder geval ik heb gezocht maar kan nergens echt een handscanner vinden. Ik weet ook niet welke er zijn.
Wie weet gewoon een redelijk goedkoop handscannertje te vinden, of kom je al snel aan bedragen van bijvoorbeeld 200 euro oid ?

thnx :)

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Ik zou proberen bij iemand een oude te fetchen. Ze zullen nog wel gemaakt worden, maar tegenwoordig is bijna alles A4-flatbed. Zo'n tweedehands ding zal niet meer dan €25,- o.i.d. kosten.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op beurzen [HCC dagen bijv] worden die dingen vaak ook nog wel verkocht voor 1of 2 tientjes :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Maar je kan hem gewoon op je comp dan aansluiten he :P ?

4015Wp west (Dordrecht)

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
ik heb er nog een liggen... ;-)

maarre, kun je net zo goed een foto maken van zo'n antwoordstencil, werkt ook goed

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Tutti-frutti schreef op 10 januari 2003 @ 14:51:
Maar je kan hem gewoon op je comp dan aansluiten he :P ?
voor zon handscanner heb je zowiezo altijd een computer/laptop nodig. Handscanners met ingebouwd geheugen zijn er denk ik niet en ALS ze er zijn zit je idd tegen de 200 euro.
Je hebt wel scan-pennen met ingebouwd geheugen, die on-the-fly OCR doen en het ingescande stuk als plain-text opslaan. Maar die werken ook niet echt geweldig en alleen maar op gewone text.

Foto maken van zon blad zou in princiepe kunnen als je een goeie cam hebt en die zijn weer redelijk prijzig.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
-=!ME!=- schreef op 10 januari 2003 @ 16:44:
[...]

voor zon handscanner heb je zowiezo altijd een computer/laptop nodig. Handscanners met ingebouwd geheugen zijn er denk ik niet en ALS ze er zijn zit je idd tegen de 200 euro.
Je hebt wel scan-pennen met ingebouwd geheugen, die on-the-fly OCR doen en het ingescande stuk als plain-text opslaan. Maar die werken ook niet echt geweldig en alleen maar op gewone text.

Foto maken van zon blad zou in princiepe kunnen als je een goeie cam hebt en die zijn weer redelijk prijzig.
dus hij scant pas als hij aangeslote is op de pc.. dat zeg je :? dat zoek ik dus niet.. gewoon een handscannertje met wat geheugen dat je daarna via usb kan terug halen op je pc ;) dat zoek ik.. of begrijp ik je verkeerd ?

4015Wp west (Dordrecht)

Pagina: 1