Precies
Als je de search had gebruikt dan had je o.a. deze topics gevonden:
[rml][ Win XP] 1 user[/rml]
Hoe XP te starten zonder inloggen?
Neeltje, als ik zo naar jouw topiclijst kijk krijg ik nu niet echt de indruk dat jij zelf de moeite neemt om eerst zelf een antwoord te zoeken. Daar heb je, vorrect me if i'm wrong, al eens een mailtje over gehad... over het zogeheten 'helpdesk gedrag'.
Zoals je kunt lezen in de FAQ dien je eerst zelf moeite te doen om een antwoord te zoeken (FAQ's, GoT search, MS technet, Google etc etc). GoT is geen plaats om voor elk wissewasje aan vragen een topic te openen. Helemaal niet als je zelf geen moeite wilt doen om het eerst zelf te zoeken. Als je dat wel hebt gedaan (kan het mij niet voorstellen daar de antwoorden makkelijk te vinden zijn, dien je dat te vermelden in je openingspost. En onderbouw deze actie's door te posten waar je hebt gezocht en wat je zelf al hebt geprobeert.
Ik zou je dan ook willen vragen om het volgende (nogmaals) grondig te bestuderen:
Huisregels en Forumgedrag
Lees ook voor het openen van een topic eerst de bijbehorende FAQ van het bepaalde forum door waarin je je vraag stelt.
Maar gezien het niveau van jouw vragen, deze zijn zeer basic, zou ik je eigenlijk willen adviseren om voordat je op GoT een vraag stelt, deze eerst te stellen op
www.beginnersweb.nl. Daar ligt het niveau lager, ideaal voor een beginner en gezien als een opstapje voor GoT. Ideaal dus voor het ontwikkelen van een basiskennis, hetgeen vereist wordt op GoT. Gathering of Tweakers is namelijk geen helpdesk....
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.