Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Case] merk of plaatje gezocht van kloon-kast (PCR)

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 08:48
Misschien wordt ik hier wel voor afgestraft... :X maar aangezien ik niet in het bezit ben van een webcam, zoek ik een jpegje van de kast van een van mijn computers. Het probleem is dat ik niet zeker weet welk merk de kast is, dus het is moeilijk zoeken. Helpen jullie mee ?

Het gaat om een ATX-kast, van een kloon-PC die gekocht is ongeveer 4 of 5 jaar geleden bij PCR/Bilderbeek. Het is een design-achtig tower-model, met ruimte voor 4 5.25" bays. Deze bays zitten verstopt achter een "klep" die naar rechts opengaat. Verder zitten er aan de voorkant, rechts, twee knoppen min of meer verzonken in het front, namelijk de aan/uit knop en een reset knoppie. Tussen deze twee knoppen in zitten twee ledjes voor power en HD aktiviteit.

Ik hoop dat dit bekend voorkomt bij iemand... en dat de thread open blijft _/-\o_

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Ik vind dit niet zo'n goed idee. Volgens mij kun je beter ff ergens een cam lenen en gewoon zelf een pic maken.

Dit topic is gesloten.