Toon posts:

Kan ik me nu inschrijven als de stats servers plat liggen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nu namelijk nergens meer vinden waar ik me kan inschrijven. En dat moet wel zo snel mogelijk gebeuren omdat ik nu stage loop bij een bedrijf. En ik loop deze week mee op een school. Maar als ik me nu nog kan aanmelden kan nog ff snel op 7 bakken daaro de client installeren. Snappie

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Floor-is

5.2

Hola destruction.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Nee, dat kan niet! Je kunt wel de client installeren en flushen naar een proxyserver in de hoop dat de statsbox het weer doet voordat de proxy gaat flushen. In ieder geval moet je in de stats voorkomen voordat je kan registreren bij een team.

Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord. (Voor de overige lezers: Als ik een fout heb gemaakt, aub aanvullen/verbeteren.)
Als je nog meer vragen hebt: Stel ze gewoon!
Itmse

Bericht hierboven

Verwijderd

Denk je dat je stage-bedrijf daar blij mee zal zijn, als ze erachter komen dat je zonder toestemming Cow-Ware installeert ?

T'is misschien gek hoor, maar vraag ff of het mag.
(just a word of advice)

Verwijderd

Topicstarter
Wees niet bang ik heb het gevraagt. Maar ik zal me toch eerst moeten inschrijven dan. Voordat ik mee kan doen.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Nee dat hoeft niet...

je kunt je koeien gewoon flink laten grazen daar. gewoon je eigen email adres invullen.

als de statsbox het volgende week weer doen, kun je je alsnog bij DPC aanmelden. Je blokjes worden er dan gewoon bij geteld.

Ik zie je denken: 'maak ik moet me aanmelden bij d.net?'

nee, dat heoft niet. zogauw daar op en nieuw email adres blokjes binnen komen, ben je al aangemeld.

ga hier: http://stats.distributed.net/rc5-64 / zoeken naar je email adres en druk onder op de pagina op wachtwoord toezenden.
nu aanmelden bij DPC en klaar is jij.

:)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
Ok thanx aan zo'n antwoord heb ik nou iets. Dan doe ik dat dus gewoon.

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Opgelet: een beetje school gebruikt Ghost ofzow om om de zoveel tijd de HD te updaten. Weg koe...

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Dan moet je net al ik gedaan heb doen:

Indien u een vrouw bent:

- Kijk je systeembeheerder lief aan, en maak het bovenste knoopje van je bloes los.
- Zeg de volgende zin letterlijk: 'Hoi systeem beheerdertje (knipoog nu een keer). Zou je deze diskette(die tussen je borsten zit, en die de koe bevat) in je image kunnen verwerken?'

Indien u een man bent:

- Stel de systeembeheerder op de hoogte.
- Vraag of mij een client met je email adres in de image stopt

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Pagina: 1