MSN + Irc + Cuseemee + Games

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:59
Ik hem pas een netewerkske gemaakt.
http://galaxy.freewebspace.com/cgi-bin/i/Image2.jpg

Nu zou ik dus graag met PC 1 of PC 2 files via msn en irc enzo kunne sturen , ook wil ik graag cuseemee gebruiken en game servers opzetten.

Khem al wa faqs gelezen hie , ma ik kan er nie echt goe aan uit hoe ik da moe instelle allemaal.

Kan iemand mij dat eens fatsoenlijk uitleggen hoe dat da moet?

Hoe stel ik IRC en MSN enzo in?

Heel hard bedankt!

Verwijderd

Als je een file transfer start via irc / msn gaat hij naar je adsl ip. Dus komt hij binnen op je server, maar je server weet niet naar welk lokaal ip dat moet sturen, en je kan het ook niet instellen omdat je meerdere PC's op je netwerk heb. Wel kan je op een lokaal irc servertje, files naar ander PC's sturen, omdat die dan met hun lokalen ip connecten.

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 11:33:
Als je een file transfer start via irc / msn gaat hij naar je adsl ip. Dus komt hij binnen op je server, maar je server weet niet naar welk lokaal ip dat moet sturen, en je kan het ook niet instellen omdat je meerdere PC's op je netwerk heb. Wel kan je op een lokaal irc servertje, files naar ander PC's sturen, omdat die dan met hun lokalen ip connecten.
Heheh net iets sneller jij :) Btw dit is Zeker wel vaker besproken.. Dus zal weg dicht gaan zow..

[ Voor 4% gewijzigd door Sumuhtsop op 10-01-2003 11:39 ]

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:59
dus maw , het is niet te doen ofwa?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Lees eens de NT FAQ, staat een mooi stuk over portforwards in :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Het Grote Poortmappingsverhaal

En type volgende keer liever eens in normaal ABN, dit is niet om te lezen ...

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.