Afgelopen weekend heb ik een nieuw systeem geinstalleerd, in dit nieuwe systeem heb ik mijn eigen cd writer overgezet (die werkte meteen zonder problemen) en daarna mij 20 GB Maxtor HD. Toen ik de computer opstartte en de bios checkte op het allemaal werkte bleek dat zowel de ' nieuwe' hd als de oude (een 20 GB Seagate) niet meer gededecteerd werden. Zodra ik de ide uit de maxtor trok (uiteraard met het systeem uit ) ging alles weer prima. Heb al van alles geprobeerd, ide vervangen door andere ide (die het zeker deed), Master en Slave omwisselen, hd in oude systeem plaatsen (waar hij dus tot voor 30 minuten geleden nog prima werkte), HD op secondary ide hangen, samen met brander. Hij werkt nu nog steeds niet, weet niet eens zeker of ie wel opspint
Dit hangt er ongveer in mijn bak (ben niet zo heel technisch dus geen uitvoerige specs)
AMD Athlon 800 MHz
Nvidia videokaart
Geluidskaart (geen idee wat voor eentje)
3Com netwerkkaart 10/100
2 spripjes 256 mb geheugen (totaal dus 512)
Philips cdwriter 1800 series
Seagate 20 GB HD
Besturingsstysteem Windows XP
Is mijn HD nog te redden? Er stonden erg veel films en muziek op en erger nog: een deel van mijn schoolspullen
(ja ik ben zo stom geweest om slecht te backuppen dus begin daar aub niet over)
Wie kan mij helpen???? Ben bereid om naar een reparateur ofzoiets te stappen, als dat iets uithaald!
Dit hangt er ongveer in mijn bak (ben niet zo heel technisch dus geen uitvoerige specs)
AMD Athlon 800 MHz
Nvidia videokaart
Geluidskaart (geen idee wat voor eentje)
3Com netwerkkaart 10/100
2 spripjes 256 mb geheugen (totaal dus 512)
Philips cdwriter 1800 series
Seagate 20 GB HD
Besturingsstysteem Windows XP
Is mijn HD nog te redden? Er stonden erg veel films en muziek op en erger nog: een deel van mijn schoolspullen
Wie kan mij helpen???? Ben bereid om naar een reparateur ofzoiets te stappen, als dat iets uithaald!