Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
Weer een afgerond project met hoge notering
http://www.msu.edu/~bercikda/rank_math.html
Het is iig apart te zien dat de RSA-576 encryptie is gekraakt terwijl Distributed nu met de RSA-572 bezig is en Neo dus nix heeft opgeleverd (behalve gezeur).
Ik wil nog wel even weten of dat dit ook met een DC aanpak is gelukt of met een grid ofzo (en of het bericht klopt, want het komt nog nergens anders voor).
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Ehm Nofi maar DPC heeft daar dus niet aan meegedaan..Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 11:17:
Da's voor DPC weer gunstig voor de "All-time-DC-Score"
Neo was idd ook bezig, maar een ander project was dus eerder.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd
Wat betreft je 2e reply; DPC heeft dan niet geholpen aan de oplossing, de stats van NEO gelden nog steeds als DC-stats, en zullen dus hoogstwaarschijnlijk worden opgenomen in de DC rankings als getoond in de door mij gepostte link...
Jammer dat DPC geen "winnende key" heeft kunnen opleveren, maar de resultaten van het project (NEO) mogen er zijn: 2e overall...
Jammer dat we hem nu al vonden, nog even en we hadden gestegen naar de eerste plek...Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 11:24:
Jammer dat DPC geen "winnende key" heeft kunnen opleveren, maar de resultaten van het project (NEO) mogen er zijn: 2e overall...
Maargoed, iig een mooi resultaat
You're right.. Ik haal even RSA en RC5 door elkaar.. RC5 contest is van RSA maar is idd geen RSA Factoring challenge.Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 11:24:
Funcracker: Ik denk dat je nu 2 vormen van encryptie door elkaar haalt; Dnet doet een RC5-72 code, en da's wat anders dan factoring.
CaLeX3000 schreef op 10 January 2003 @ 11:22:
RS-560 het nieuwe project (wat houd RS-560 in??)
Ehm.. De RSA-640 challenge is het nieuwe project..?
[ Voor 31% gewijzigd door Funcracker op 10-01-2003 11:38 ]
afgeronde projecten tellen niet meer mee met de DC-ScoreVerwijderd schreef op 10 January 2003 @ 11:17:
Da's voor DPC weer gunstig voor de "All-time-DC-Score"
een nieuw project met een vliegende start des te meer
edit: je bedoelt het Rankings By All-Time DCI gedeelte
I stand corrected...
[ Voor 14% gewijzigd door blimmel op 10-01-2003 12:28 ]