Toon posts:

waar slaat dit op?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi, naar aanleiding van een vraag kreeg ik dit mailtje:
<!-- Beste martas ( ),

Het valt mij op dat als ik je posthistory bekijk je hier eigenlijk alleen komt om zelf dingen te vragen. Dat is echter niet de bedoeling van dit forum. Er wordt hier van de users verwacht
dat ze ook anderen helpen. En dat er een beetje research wordt gedaan voordat er een topic geopend wordt.

Met andere woorden... denk niet alleen maar aan jezelf, en probeer ook eens iemand anders te helpen met een probleem en pleeg zelf wat research voor je wat vraagt. Mocht het niveau je hier toch iets te hoog liggen daarvoor, verwijs ik je graag naar www.beginnersweb.nl. Misschien is dat iets beter voor je. -->

Met vriendelijke groet,

Buzzman / Willem
HGM Softe goederen
Gathering of Tweakers.net

dit is mijn vijfde vraag in 2 jaar,probeer normaal alles zelf te vinden.
was niet een van de huisregels:Wees te allen tijde behulpzaam en toon respect voor anderen en het forum.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 09:24:
was niet een van de huisregels:Wees te allen tijde behulpzaam en toon respect voor anderen en het forum.
Aangezien het jaar net is begonnen is dat toch vrij veel he :P
En als je nou andere ook zal helpen, ipv alleen zelf maar dingen te vragen...

Maargoed, waarom reply je niet gewoon met je vragen? Hij opend toch ook niet een topic om dit tegen je te vertellen? :? :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Lijkt me duidelijk. Dit forum is bedoeld om met elkaar te discussiëren over computer onderwerpen. Als ik zo jou post history bekijk zie ik dat je meer vragen stelt. Je gebruikt het forum als een 'helpdesk' Dat is wat modjes hier liever niet hebben.

Edit: en users natuurlijk ook niet :)

[ Voor 11% gewijzigd door HawVer op 10-01-2003 09:32 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
martas: Mail is persoonlijk. Het is niet de bedoeling dat je dat openbaar maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 16:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

DataBeest schreef op 10 januari 2003 @ 09:27:
[...]

Aangezien het jaar net is begonnen is dat toch vrij veel he :P
En als je nou andere ook zal helpen, ipv alleen zelf maar dingen te vragen...

Maargoed, waarom reply je niet gewoon met je vragen? Hij opend toch ook niet een topic om dit tegen je te vertellen? :? :P
ja, probeer dat eens!!! das wel zo snugger :?
Nu loop je buzzman nog eens extra werk te geven :*) :9

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
daar heb je gelijk in,maar ik kreeg een mailtje van hem.

dat is toch ook geen normale reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 09:32:
daar heb je gelijk in,maar ik kreeg een mailtje van hem.
En dus druk je op de Reply knop in je mailclient, aangezien het een mailtje voor jou en van hem is, niet van heel GoT. In plaats van Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/layout/newtopic1.gif
dat is toch ook geen normale reply.
Dat zou je eventueel in je reply via mail kunnen vertellen, maar vertel er dan ook bij waarom.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 09:24:
Ik tel er al 19 van de 23. Maar lees de faq eens en probeer anderen ook eens wat meer te helpen. Het is hier idd geen helpdesk, waar je alleen komt als je zelf problemen hebt.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 16:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

ik vind dat hij dit nog best netjes heeft opgesteld. _/-\o_ Hij legt toch duidelijk uit wat hij bedeoeld :? dus echt klagen is er niet bij

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 09:54 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jullie hebben gelijk.
mijn excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pling
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 15:22

pling

Lekker Kepjoeteren

Ik wist niet dat moderators zoveel tijd over hadden... Ik vind het goed dat dit mailtje in het forum wordt getoond, zodat iedereen weet dat dit gebeurt. En dat men zijn conclusies kan trekken (Dat hoeft niet persé negatief uit te vallen). Met name deze quote:
Mocht het niveau je hier toch iets te hoog liggen daarvoor, verwijs ik je graag naar www.beginnersweb.nl. Misschien is dat iets beter voor je.
klinkt - vind ik persoonlijk - erg denegrerend. Die had er niet bij gehoeven. Dan had dit mailtje waarschijnlijk niet hier aanbeland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DICHT

Discussie voer je maar via de Bemiddelaar en/of Buzzman.
LA is niet bedoeld voor een discussie over E-mail verkeer.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.