[UT2003] Wat betekent Flakmonkey?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-04 11:58
Ik heb al met google gezocht, op de site van UT2003 en met de search van GoT, maar ik kan er maar niet achter komen wat een flakmonkey is.

Na gisteren weer ff flink lomp om me heen geschoten te hebben en een aantal bots van het leven beroofd te hebben, kreeg ik weer de term "flak-monkey" naar mijn hoofd gegooid.

Is dat net zoiets als "Rampage" ofzo? Of heeft het ermee te maken dat ik alles en iedereen aan het afmaken was met de "flak Cannon". Of heb ik het verkeerd gehoord en is het "flag-monkey"?

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiinX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05-2022
hahahhaah tof zeg, weet je wat dat is.

Niet boos bedoeld hoor, maar het spel vind zelfs dat je teveel met de flack speelt :)
zoiets is hetzelfde als een shock of minihoer. Maar dan wat netter zeg maar.

en het is niet hetzelfde als rampage. daarin heb je alleen:

killing spree 5 doden
rampage 10 doden
dominating 15 doden
unstopable 20 doden
godlike 25 doden
wicked sick 30 doden

wie het laatst lacht is het traagst van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 23:03
idd als je ik dacht meer als 5 kills maakt met een "UT1 spam weapon" krijg je dat naar je kop :)

je hebt wel meer van dat soort geintjes erin.. 3x cappen krijg je "hattrick" bijvoorbeeld

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flak Monkey's zijn irri. Als je de hele tijd de flak in UT1 gebruikte werd er altijd Flak Monkey geroepen, nu hebben ze dat al even ingebakken in UT2003. Dit is dus een waarschuwing, dat je hem niet zo vaak moet gebruiken, de flak wekt namelijk ook irritatie bij andere spelers op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het maar onnozel. Als zo'n wapen erin zit mag je hem toch best veel gebruiken? Als je constant met de sniper aan het knallen bent roepen ze toch ook niet snipe monkey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het wordt toch ook niet verboden? het wordt afgekeurd....
dus het mag wel, maar je laat natuurlijk pas echt zien dat je het kan als je verschillende wapens gebruikt...
en de UT2K Sniper is denk ik te lastig om mensen uit te gaan maken voor Sniping Chicken oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGolf3
Ahh, oke, da's duidelijk. Dus ik gebruik teveel de flack gun. Jammer, hadden ze die er maar niet in moeten zetten :P

Maare, als ik moet kiezen tussen de standaard zapper en de flack gun, en er is ff niets anders voorhanden, dan gebruik ik toch liever de flack gun :) Midden in een battle ga ik niet wisselen naar een simpel geweertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

ik dacht dat die flak een behoorlijk stuk "gedowngrade" was in ut 2k3, zodat het spammen ermee niet zo effectief meer was als in de orginele versie?

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:27
onzin dat het spel dit doet om je eraan te herinneren dat je één wapen teveel gebruikt. Het is, net zoals de andere dingen die gezegd worden (killing spree... etc), meer een soort beloning dan een waarschuwing.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grep schreef op 10 January 2003 @ 12:37:
ik dacht dat die flak een behoorlijk stuk "gedowngrade" was in ut 2k3, zodat het spammen ermee niet zo effectief meer was als in de orginele versie?
Ja, maar goed richten is wel effectief hoger geworden... Dus als je recht op iemand schiet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGolf3
.... dan blaas je hem/haar dwars door midden. Zo kun je in een druk veld binnen de kortste keren een monsterkill halen als je goed mikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-09 22:12
Ik vind dit meer iets voor SGD eigenlijk, SPV -> SGD :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
5 kills? ik vroeg mij af wat het criterium is voor 'flak monkey'
als ik dat ding in mijn fikken heb hoor ik al gauw het spel flak monkey roepen
het lijkt niet uit te maken als je tussendoor dood gaat, volgens mij is het
gewoon een kwestie van alleen kills met de flak waarbij tussendoor geen ander wapen wordt gebruikt
alleen vreemd dat niks wordt gezegd als je veel kills met de rocket launcher maakt, want dat is meer het spamwapen van UT2K3, eventueel samen met primary ASMD voor grote zweef levels.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:27
ja ook als je aan een double kill bezig bent en je gaat door en je blijft daarna killen dan kan je alsnog een ultra kill halen.....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1