• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik krijg sinds vanochtend opeens een foutmelding op mijn Nokia 8310. Als ik hem aanzet staat er "Contact Service". Ik kan er niets over vinden in de boekjes.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Dit is de melding als er iets mis is met de software.
En zoals er staat, dan moet je contact op nemen met Nokia.

Deze melding kan meedere oorzaken hebben in de software, oa. als er iets bij het unlocken (als dit het geval is) niet goed is gegaan kan deze voorkomen.

• PWM
  • Niet online
Ik heb net nog even gekeken, maar als ik de oplader erin doe krijg ik geen fout :?

• Attilla
PWM schreef op 10 January 2003 @ 09:11:
Ik heb net nog even gekeken, maar als ik de oplader erin doe krijg ik geen fout :?
En als je de telefoon aandoet met de lader erin en je haalt daarna de lader eraf, blijft hij dan wel aan ?

• PWM
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 10 January 2003 @ 09:12:
[...]

En als je de telefoon aandoet met de lader erin en je haalt daarna de lader eraf, blijft hij dan wel aan ?
Ja, dan zijn er geen problemen meer. Zodra ik hem dan uit doe, kan hij niet meer aan.

• Attilla
PWM schreef op 10 January 2003 @ 09:17:
[...]

Ja, dan zijn er geen problemen meer. Zodra ik hem dan uit doe, kan hij niet meer aan.
Dat is wel vreemd dan.
Naja, je kan iniedergeval op die manier gebruik maken van je telefoon.

Ik raad iniedergeval aan om even contact op te nemen met nokia en dan naar een serviccenter te gaan. Als het goed is kunnen die gelijk een update doen oid om hem te repareren.

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02-2025
De 8310 staat er om bekend dat hij wat software problemen kan hebben of kan krijgen.
Ik zou er in iedergeval wel mee terug gaan naar je het nokiaservicecenter, zodat ze er naar kunnen kijken.

Mijne begint ook al softwarematige kuren te krijgen zoals blijven hangen.
Pagina: 1