Toon posts:

.NET informatie: Wat is het, wat doet het?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aan .NETters,

Ik ben bezig met een 'onderzoekje' naar .NET. Vooral wat is het, wat kan er allemaal mee... afijn heel algemeen dus en vooral niet te diep.
De nadruk ligt wel op het ontwikkelaspect, maar ik wil wel een beeld scheppen van wat .NET (de strategie?) nu is.

Nu ben ik druk op zoek naar materiaal en ben dus ook de search hier aan het doorspitten... maar alle info is welkom.

Vandaar mijn vraag: Mocht je bezig zijn met .NET of er zelf onderzoek naar hebben gedaan, en mocht je me op weg willen/kunnen helpen met links voor info of bepaalde boeken die er uit springen (of misschien zelfs een contactpersoon) dan ben ik hier blij mee.

Alvast bedankt...

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:53

Greyfox

MSX rulez

MSX 2 rulez more

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:38

Stewie!

Keen must die!

een tip: kijk eens naar de hoevlheid talen in .net en hoe ze samenwerken :)

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• cobratbq
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2015
Even een opsomming van degene die ik zo snel kan bedenken:
Visual C++, Visual Basic, J++, C#,...
Dat was wat ik zo snel kon bedenken.

One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...

Verwijderd

Topicstarter
beide bedankt alvast... ik had mijn vraag at beter moeten specificeren, microsoft.com had ik natuurlijk al staan :)

DaMorpheus, dat is inderdaad een van de zaken die ik enigszins wil belichten. Zoals ik al zei ga ik hier niet te diep op in, aangezien ik ook nog uit de doeken met doen wat ik .NET 'inhoudt' en mijn tijd beperkt is :) . Maar ik ben wel nieuwsgierig hoe dat nu zit met al de verschillende ontwikkelmogelijkheden...

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

als jij bezig bent met een onderzoek moet je bij MS zijn, niet hier. Ik vind dit topic niet echt /14 waardig

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.