nerf :: 09-Jan-2003 18:57 GMT (Thursday) ::
CalicoJak has been kind enough to update a little calculator tool from the rc5-64 days. For a given CPU, it gives estimates on the number of blocks per day and week you should do for RC5, as well as your expected OGR rate.
Check http://www.distributed.net/~nerf/rc5calc.html for all the fun.
Keep in mind that these are very rough estimates and will likely change as cores get updated.
Stop in to #distributed on irc.distributed.net and says thanks to CalicoJak.
Goed werk van d.net, zouden ze nu ook zoeits voor OGR gaan maken of voldoet de Anandtech Speedpage voor hun?
ff wat anders, een 2e .plan van 9 januari voor Bovine
:: 09-Jan-2003 23:48 GMT (Thursday) ::
The network to one of our two webservers was unavailable for about 2.5
hours earlier this morning, but connectivity has been restored now.
Additionally (but unrelated), one of our U.S. keyservers was partially
inaccessible for a few days and was finally able to flush a large
number of blocks that had been sent to it, so there was a slight
keyrate spike today as well.
Nu nog iemand die de scores vergelijkt met die andere site, waar ik het adres niet meer van weet.
Juist
Verwijderd
Verwijderd
nerf :: 09-Jan-2003 18:57 GMT (Thursday) ::Goed werk van d.net, zouden ze nu ook zoeits voor OGR gaan maken of voldoet de Anandtech Speedpage voor hun?
CalicoJak has been kind enough to update a little calculator tool from the rc5-64 days. For a given CPU, it gives estimates on the number of blocks per day and week you should do for RC5, as well as your expected OGR rate.
Hmmm mijn verweer is dat het nog vroeg is op zo'n vrijdag ochtendVerwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 07:58:
[...]
nerf :: 09-Jan-2003 18:57 GMT (Thursday) ::
Jij bent fris
Zit nogal wat verschil tussen een cellie 233 en een p3 tualatin 1400
Verwijderd
Ben zelf ook net wakkerHmmm mijn verweer is dat het nog vroeg is op zo'n vrijdag ochtend
Jij bent fris
Mijn P3 Tualatin 1200@1400 doet maximaal 2.95 Mkey/sec, terwijl die volgens de calculator 3.93 Mkey/sec moet doen.
Of mis ik ergens 1 Mkey/sec
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
ik mis ook 0.7 Mkeys/secStyno schreef op 10 January 2003 @ 09:43:
Die scores moet je wel met een korreltje zout nemen, want mijn setup haalt de berekende waarde bij lange na niet:
Mijn P3 Tualatin 1200@1400 doet maximaal 2.95 Mkey/sec, terwijl die volgens de calculator 3.93 Mkey/sec moet doen.
Of mis ik ergens 1 Mkey/sec
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
mijn p4 en die van velen met mij halen nooit de score die de calculator berekend.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Volgens de calculator moet dat 2,24 Mkeys zijn
Verwijderd
De FPU's van cellery2 en P3 zijn volgens mij toch redelijk dezelfde, oftewel deze schalen bijna lineair. Die van de P4 is een stuk slechter.Tweakertje schreef op 10 januari 2003 @ 08:10:
ze scheren de P2/celeron/p3 over een kam?
Zit nogal wat verschil tussen een cellie 233 en een p3 tualatin 1400![]()
Ah.. Inderdaad. We vroegen ons al af of het aan ons lag.DSmarty schreef op 10 January 2003 @ 07:45:
Die .plan verklaart ook het gemis aan WU's van enkele subteams
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik heb hier een dual p4-xeon 2400 en die trekt volgens die calc 8,3mnodes terwijl ik in de logs toch echt het volgende zie
[3,206,416 nodes/s]
[3,182,078 nodes/s]
[3,194,361 nodes/s]
[3,163,712 nodes/s]
Overigens is dit wel per processor uiteraard, en met HyperThreading Enabled.
Overigens kloppen de getallen wel redelijk voor mijn single p4 2000
[ Voor 29% gewijzigd door Jive op 10-01-2003 17:48 ]
Ik moet me wel heeeeeeel erg vergissen als dit geen RC5-64 waardes zijn...