Ja ik heb gezocht, maar ik kon het antwoord nergens vinden dus daarom een topic:
Dit is het probleem:

Ik wil dat bovenste stukje, dus die eerste Table (ja het was een TR, maar ik probeer het eerst ff zo, weet ik iig dat ik de rest van de tablez nie aantast), wil ik niet zo groot hebben, alleen net zo groot dat net de tekst erin past. Maar dat lukt me gewoon NIET!
Code van de eerste table
Dit is het probleem:

Ik wil dat bovenste stukje, dus die eerste Table (ja het was een TR, maar ik probeer het eerst ff zo, weet ik iig dat ik de rest van de tablez nie aantast), wil ik niet zo groot hebben, alleen net zo groot dat net de tekst erin past. Maar dat lukt me gewoon NIET!
Code van de eerste table
code:
<Weet een van jullie hoek dit moet fixe?
1
2
3
4
5
6
7
| <table width="90%" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tr> <td width="30%" height="10%"><h2> <a href="AanbodBanenlist.asp" target="rightbottom"><center>Baantjes gevraagd</center></a></h2></td> <td width="30%"><h2> <a href="AdverBanenlist.asp" target="rightbottom"><center>Baantjes aangeboden</center></a></h2></td> <td width="30%"><h2> <a href="AdverKamerslist.asp" target="rightbottom"><center>Kamers</center></a></h2></td> </tr> </table> |