vraag over de P4PE

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-08 16:28

Blord

Hello Kitty !

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik heb 2 vraagjes over dit MB ( misschien in toekomst meer ) :
- Kan de FSB en de memory speed op 1:1 ztten ? Het staat standaard op 4:5 dacht ik ( 133:166). Dit ingeval dat je CPU een OC wonder is en je memory niet.

- Is de onboard sound beter dan mijn huidige geluidskaart, Creative Live! player ?

Dank U

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-08 16:28

Blord

Hello Kitty !

Topicstarter
oeps, dit moest in P4PE subforum gezet worden

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 17:37
Blord schreef op 10 januari 2003 @ 01:55:
oeps, dit moest in P4PE subforum gezet worden
Juist ... daar verschijnt het antwoord vanzelf wel :)
ASUS P4PE Gebruikers ervaringen

Maar goed:

Je wilt dus gewoon PC2100 geheugen gebruiken :? ... dat kan ja, staat ook wel in de specificaties. Absoluut geen probleem :)

En die geluidskaart heb ik niks over te klagen. Wat is "beter" hè ... misschien dat audiofielen wel een uitgesproken voorkeur hebben :). De onboard soundcard heeft in elk geval alles wat je nodig hebt: 6 kanaals output, input, mic, optical en coaxiaal-out ... dus er zal hooguit wat op de kwaliteit aan te merken zijn, maar ik zou niet weten waarom ik 'r een andere geluidskaart in zou zetten :).

.

[ Voor 67% gewijzigd door Wouter! op 10-01-2003 02:20 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Blord schreef op 10 januari 2003 @ 01:48:
- Kan de FSB en de memory speed op 1:1 ztten ? Het staat standaard op 4:5 dacht ik ( 133:166). Dit ingeval dat je CPU een OC wonder is en je memory niet.
Download de handleiding en check of deze instelling in de BIOS zit B)
- Is de onboard sound beter dan mijn huidige geluidskaart, Creative Live! player ?
Dat is aan jou om te oordelen; smaken verschillen namelijk. Maar je zegt zelf dat je reeds een Live! in je bezit hebt. Wel, be creative, koop dat mobo, laat de Live! weg en draai een weekje oid met alleen de onboard sound. Dan kun je makkelijk zélf oordelen :Y)

Niet echt een topic waardig, deze vragen..
Gebruik eens je gezond verstand en de zoek/FAQ/manual. Zie ook FAQ Forumgedrag :)

Dit topic is gesloten.