Het leek mijn de beste catagorie om deze vraag te stellen.Waarom kan ik op het forum van tweakers de pagina niet opslaan. Ik wil als ik een interesante vraag zie met een oplossing deze kunnen opslaan. Ik heb XP en krijg de melding dat i het niet op de locatie kan wegschrijven die ik kies. Moet het meschien op een speciale plaats of kan het gewoon niet. En zo ja waarom niet?
Verwijderd
beveiligd 
vraag had ook hier gekund. Als je een pagina vaker wil zien, kan je hem in je bookmarks van GoT gooien door op
te klikken.
vraag had ook hier gekund. Als je een pagina vaker wil zien, kan je hem in je bookmarks van GoT gooien door op
tja hoe dat in elkaar zit weet ik niet, maar je hebt ook een bookmark optie hier he! Als je op het blauwe icoontje drukt voor "Topic: Vraag over dit forum" dan vraagt internet explorer onder welke naam je wilt opslaan en dan komt het in jouw bookmarklijst van jouw nickname te staan.
Kun je het altijd terug vinden.
Kun je het altijd terug vinden.
of natuurlijk gewoon Beeld/Bron, opslaan als HTML
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
welke locatie werkt het dan niet ?
hoe heb je 'm gesaved ... complete, html only ... ?
net naar desktop gesaved (winme) no problems
ik ga slapen
hoe heb je 'm gesaved ... complete, html only ... ?
net naar desktop gesaved (winme) no problems
ik ga slapen
Wil je heel GoT dan opslaan ofzo
Ksnap het niet helemaal. Je kan een topic wel in je bookmarks zetten, hoe dat moet staat in de post van MREn
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Een andere oplossing, niet alleen hier toepasbaar, is 't gebruik van een 'pdf-printer'.
Ikzelf maak gebruik van de PDF-printer die bij acrobat 5 wordt bijgeleverd. Is namelijk verschrikkelijk handig als je iets over 't internet besteld en je een 'screenprint' van 't bestelformulier hebt (in geval dat je bv de gegevens nog een keer moet checken.)
Ikzelf maak gebruik van de PDF-printer die bij acrobat 5 wordt bijgeleverd. Is namelijk verschrikkelijk handig als je iets over 't internet besteld en je een 'screenprint' van 't bestelformulier hebt (in geval dat je bv de gegevens nog een keer moet checken.)
't is inderdaad beveiligd. En das niet voor niets
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()