Toon posts:

Vraag over dit forum.

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het leek mijn de beste catagorie om deze vraag te stellen.Waarom kan ik op het forum van tweakers de pagina niet opslaan. Ik wil als ik een interesante vraag zie met een oplossing deze kunnen opslaan. Ik heb XP en krijg de melding dat i het niet op de locatie kan wegschrijven die ik kies. Moet het meschien op een speciale plaats of kan het gewoon niet. En zo ja waarom niet? :( :( :(

Verwijderd

beveiligd :)

vraag had ook hier gekund. Als je een pagina vaker wil zien, kan je hem in je bookmarks van GoT gooien door op Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/bookmark.gif te klikken.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 11:12
tja hoe dat in elkaar zit weet ik niet, maar je hebt ook een bookmark optie hier he! Als je op het blauwe icoontje drukt voor "Topic: Vraag over dit forum" dan vraagt internet explorer onder welke naam je wilt opslaan en dan komt het in jouw bookmarklijst van jouw nickname te staan.

Kun je het altijd terug vinden.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:22

Sport_Life

Solvitur ambulando

of natuurlijk gewoon Beeld/Bron, opslaan als HTML B)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

welke locatie werkt het dan niet ?
hoe heb je 'm gesaved ... complete, html only ... ?

net naar desktop gesaved (winme) no problems

ik ga slapen

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Ik had heb als compleet proberen te saven maar als alleen HTML lukt het me nu wel.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Wil je heel GoT dan opslaan ofzo :? Ksnap het niet helemaal. Je kan een topic wel in je bookmarks zetten, hoe dat moet staat in de post van MREn

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Een andere oplossing, niet alleen hier toepasbaar, is 't gebruik van een 'pdf-printer'.

Ikzelf maak gebruik van de PDF-printer die bij acrobat 5 wordt bijgeleverd. Is namelijk verschrikkelijk handig als je iets over 't internet besteld en je een 'screenprint' van 't bestelformulier hebt (in geval dat je bv de gegevens nog een keer moet checken.)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
't is inderdaad beveiligd. En das niet voor niets ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.