Toon posts:

[redhat8.0] problemen met server instellen

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mysql

Oke ik heb dus de dingen opgezocht en gelezen.. deze topics waren meer dan 2 weken oud en er stond geen oplossing in :(...

Dus kan nog steeds geen connectie maken met php :( omdat er geen juiste php4mysql is geinstalleert op de bak merk ik.

Nu wil ik dus graag zo snelmogelijk me bakie de lucht in krijgen..
Hoe kan in redhat updaten zodat mysql wel werk want kep geen zin om 7.3 er op te zetten. Iets te oude versie.

Er zit ook zo handige update ding bij redhat.. Nouw ik druk daar op dus wordt lampie groen.. connection... maar nu is lampie grijs.... met een vraag teken en voor de rest is die dood dus zo kan ik nu niet updaten..

Samba

Ik heb hem nu aan en de oude smb.conf gecopied van me mandrake bak waar alles goed op werkte, maar op de redhat bak werkt die niet... krijg alleen MyGroup te zien en die is voor de rest leeg??

---
Voor de rest werkt alles.. mooi :) maar het zijn 2 dingen die effe moeten werken voordat die online kan..

Iemand een ideetje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:51

Predator

Suffers from split brain

NT -> NOS

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kick...

Ik krijg ook de update ding niet meer aan de praat... icoontje is weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Php opnieuw compileren met mysql support :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:01
Ehmm... :?

Als je verwijst naar andere topics, zet er dan graag bij welke.

En zonder meer informatie kan echt niemand je een nuttig antwoord geven, behalve: volg gewoon de aanwijzingen in de verschillende installatie-handleidingen.

Dus bij deze gaat je topic dicht.

Zie [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml] voor wat wij verwachten van een topic-start (ook al ben je dan niet nieuw in NOS, hij is net ge-update dus zelfs als je hem al eerder had gelezen :) ). Er ontbreekt hier echt te veel informatie!

[ Voor 7% gewijzigd door Wilke op 11-01-2003 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja, maar dit topic is niet conform de policy. Geen foutmeldingen, geen plaatsen waar je gezocht hebt, je geeft niet aan wat je zelf geprobeerd hebt, geen duidelijke probleemomschrijving ("het lampie is grijs" kunnen wij niks mee) etc. etc.
Ik realiseer me dat dit topic door jou oorspronkelijk niet in NOS geplaatst is, daarom verwijs ik je even naar de policy: [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]
Daarom gaat deze op slot dus.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.