[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Ik probeer het altijd met een föhn, langzaam dicht bij het oppervlak (niet te dicht natuurlijk), als je opeens de temps ziet stijgen zit je goed
Jij heb zeker je lolBROEK en je grapJAS aan heLekkere Kwal schreef op 10 januari 2003 @ 00:16:
Ik probeer het altijd met een föhn, langzaam dicht bij het oppervlak (niet te dicht natuurlijk), als je opeens de temps ziet stijgen zit je goed
Eigelijk geen slecht idee....
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Tja het klinkt heel idioot (mijn moeder begreep het ook al niet wat ik met haar föhn aanmoest), maar het werkt als een tiet!vacuumcleaner schreef op 10 January 2003 @ 00:22:
[...]
Jij heb zeker je lolBROEK en je grapJAS aan he
Eigelijk geen slecht idee....
Waar zattie bij jou?Lekkere Kwal schreef op 10 January 2003 @ 00:23:
[...]
Tja het klinkt heel idioot (mijn moeder begreep het ook al niet wat ik met haar föhn aanmoest), maar het werkt als een tiet!
Bij mijn eigen systeempje heb ik het nog niet geprobeerd, maar bij mijn vorige (Abit KA-7), zat hij dichtbij de northbridge, maar dat is wel een heel ander moederbord (o.a. qua lay-out), dus dat kan je niet direct vergelijken.
Lees anders de kleine lettertjes 
Temperatuursensoren worden (bijna?) altijd weergeven met RTn, waarbij n een heel getal is
Temperatuursensoren worden (bijna?) altijd weergeven met RTn, waarbij n een heel getal is
Pagina: 1