Toon posts:

Geen beeld.

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn monitor geeft krijgt geen signaal meer binnen, iedere keer als ik mijn pc aanzet. Maar het rare is dat wanneer ik mijn pc probeer uit te zetten dat hij hier niet meer op reageert ook niet als ik probeer te reboten. Dit gebeurde toen ik wat aan het downloaden (win xp sp1)was, ik ging even weg en het signaal was weg. Ik heb mijn videokaart getest en die werkt gewoon. Ik heb ook al de biosbatterij eruit gehaald en er weer in gestopt.

Als iemand een oplossing weet graag, want ik zit echt met mijn ahnden in mijn haar.

alvast bedankt!!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *, geef ajb veel meer informatie.

Doet je monitor het ook goed op een andere pc? Neem anders dit ook even goed door :)

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je weten. Krijg vanaf het begin geen beeld, monitor werkt netzo als de videokaart.

• Pollewob
  • Niet online
Wat ik graag wil is dat je met behulp van http://62.163.169.2:8003/GOT/hangen.html zelf uit probeert te vinden welk onderdeel het probleem is :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok ga morgen is rustig doornemen, dan laat ik wel weer een nieuw berichtje achter.

alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Krijg trouwens geen bleep tonen.

• Pollewob
  • Niet online
Op deze manier heeft het topic dus geen enkel nut. Als je zelf al een heel eind op weg bent maar en nog niet uitkomt kan je een nieuwe openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.