Toon posts:

Gratis Homepage met php4.0

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een website waarbij je gratis een homepage kunt krijgen. Daarop wil ik het phpbb forum opzetten maar de homepage moet php4.0 ondersteunen en SQL, Lycos heeft zo'n service maar die is ontzettend traag weet er toevallig iemand waar dit ook zou kunnen maar dan wat sneller.

B.V.D.

• kvdveer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11-2025

kvdveer

Z.O.Z.

Localhost, sweet localhost

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
krijg je daar ook al gratis webspace met php4 :?
Voor zover ik weet krijg je wel webspace, maar dat is alleen als je een abbo neemt, en dus moet betalen.

Maarja, verwacht van gratis hosts nooit veel. Je krijgt (bijna) altijd reclame. En echt snel is het nooit.. maarja tis maar hoe belangrijk je forum is.. :)

[ Voor 5% gewijzigd door RooT op 09-01-2003 23:21 ]

• kvdveer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11-2025

kvdveer

Z.O.Z.

RooT schreef op 09 januari 2003 @ 23:18:
krijg je daar ook al gratis webspace met php4 :?
Voor zover ik weet krijg je wel webspace, maar dat is alleen als je een abbo neemt, en dus moet betalen.
Het was meer een synische rtfm/utfs reactie.
Mijn eerste zoekopdracht met google kwam ik al op een overzichsite uit. En ga me niet vertellen dat de termen free, php en hosting niet voor de hand liggend zijn.

http://www.google.com/sea...0hosting&btnI=WatBenJeDan?
RooT schreef op 09 januari 2003 @ 23:18:Maarja, verwacht van gratis hosts nooit veel. Je krijgt altijd (ik durf wel te zeggen altijd ja :P) reclame. En echt snel is het nooit.. maarja tis maar hoe belangrijk je forum is.. :)
Gratis hosting is onzin. Er zijn een aantal gesponsorde projecten, maar zoals je zegt: momenteel is het voornamelijk reklame. Aangezien de inkomsten uit ads terugloopt - nah ja. Je begrijpt vast wel wat ik bedoel.

[ Voor 2% gewijzigd door kvdveer op 09-01-2003 23:25 . Reden: link gefix0rd ]

Localhost, sweet localhost

Verwijderd

Zoek anders ook eens op het forum van phpbb zelf, daar zijn genoeg topics over dit onderwerp ;)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:35
Of je even lekker gaat zoeken :)

PS gratis bestaat niet.

www.webhosters.nl etc.. etc...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.