Toon posts:

Exile Computers, wat is er mee?(2)

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heleboel HW besteld bij Exile en betaald,
ik hoor niets meer van ze.

Ze beantwoorden de email niet en ook geen melding op de website.

Ik wordt langzaam een beetje :(

Nog iemand met dezelfde problemen of een anderzins interesante opmerking?

Verwijderd

hahahaha sorry hoor, met die lui had je NOOIT in zee moeten gaan, ze reageren nooit, hebben geen telefoonnummer bij KVK wisselen ze continu en die John laat stees alle negatieve berichten over Exile op T.net shop servey verwijderen !!!! Mail ze en dreig met juridische stappen,d at heb ik ook gedaan, alleen daarnaar luisteren ze. Mail ze of schrijf ze een brief met daarin de dreiging van juridische stappen die dan uiteraard voor hun rekening zullen zijn. Alleen daarnaar luisteren ze !!!!!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Staat Exile Computers soms niet in de ShopSurvey :? Daar staan veeeeel meningen over compshops :)

whotf is John :?

[ Voor 10% gewijzigd door Vinnie op 09-01-2003 23:15 ]

C:\>_

Verwijderd

John is de eigenaar van Exile (zo heette ie iig). En wat betreft Exile, don't believe de shop servey !!!!!!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
En sinds wanneer mogen eigenaars van compshops invloed hebben op de shopsurvey :?

C:\>_

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:40

Appie

F1RST Racing

HEle goeje vraag. w8 nu ook al een tijdje op me spullen, krijg geen antwoord en zou graag willen weten wanneer ik mijn spullen kan verwachten

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Verwijderd

Hij heeft er schijnbaar invloed op... vecht alles uit denk ik mijn lage cijfers zijn iig verwijdert !!!!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:40

Appie

F1RST Racing

Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 23:19:
Hij heeft er schijnbaar invloed op... vecht alles uit denk ik mijn lage cijfers zijn iig verwijdert !!!!
Mjah, dat vermoeden heb ik ook zeer sterk

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Verwijderd

Misschien hier iets dat je help:
KvK Friesland: 058 295 4321 (staan ze ingeschreven onder nummer 01086034)
Inzage handelsregister: 0900 1234567
Verder heb ik een aantal nummers van Exile overal losgepeuterd gekregen toen ter tijd. Ik weet alleen niet welke nog in gebruik zijn, ze wisselen nogal regelmatig wat ik merkte.
0513 - 648563
0513 - 627756
06 - 28338977
Ik weet niet of ik deze hier mocht plaatsen, maar het lijkt mij gewoon openbare informatie. Zo niet mod ze dan maar weg.

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:59
Eehm:

Exile Computer Solutions

Van Kleffenslaan 10
8442 CW Heerenveen

Rabobank 300446985
K.v.K 01086034

Geopend: Ma t/m vrij 09:00 - 18:00 Zaterdag en Zondag gesloten.

}) }) }) Grote honkbalknuppel en grote vriend met loden pijp? }) }) })

Denk dat je er dan gewoon een dagje voor uit moet trekken, en eens lekker van Heerenveen moet gaan genieten. >:)

Nee, serieus, ga er anders gewoon eens langs, en zeg daar dat je je onderdelen wilt hebben, en zo niet, dat je dan meteen doorloopt naar:

Haskeruitgang 105
8447 CK Heerenveen

(districtsbureau van de politie, regio heerenveen. O-) )

Verwijderd

ik ken de zaak niet maar dit vind ik wel handige info gelukkig heb ik daar nix besteld

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb juist zeer goede ervaringen met Exile. Vorig jaar m'n complete pc besteld, en later nog een hardeschijf. Altijd binnen 24u antwoord op mails, goede service, etc.
Enne, misschien moet je es op de site kijken:
Vertraging orderverwerking.

02-01-2003 Door de drukte tijdens de feestdagen en ziekte hebben wij een achterstand in de orderverwerking. Deze kan oplopen tot 3 a 4 dagen en zal vanaf 07-01-2003 weer ingelopen zijn. Onze excuses voor het ongemak.
Die John was dus kennelijk ziek en ze hebben het druk, een andere reden kan ik zo ook niet bedenken...

🖥️ | 🚗

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:06

Sport_Life

Solvitur ambulando

* Sport_Life is blij dat ie toch maar ergens anders een pc had besteld :X

Maar ik ken (nou ja, ken :+) mensen die gewoon bij Exile hebben gekocht zonder klachten, dus waarschijnlijk klopt dat verhaal hier boven wel van die ziekte.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Vanwaar eigenlijk al die negatieve reacties? Ik, en anderen met mij, vinden Exile één van de betere webshops. Check de shopsurvey, daarmee word niet geknoeid...

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, kijk naar de shopsurvey en dan blijkt dat er nu ook een groot aantal negatieve
berichten staan.

Laat ze dan minstens dat bericht hierboven over ziekte, feestdagen en achterstand in de
oderverwerking aanpassen.

Verwijderd

ik zou ook gewoon even langsgaan , maak ram anders zo'n officieele brief die je aan hun geeft als ze het niet op de normale manier willen geven en dan 5 min later weer terug komen , heb je het papier wel uitgeprint toen je bij de kassa was?

• Webxorcist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11-2024
Ik heb ook wel eens wat zooi besteld, geen problemen gehad. Binnen een uur reaktie op mijn email en binnen een week alles in huis. Me is surprised...

Real men use Linux

Verwijderd

Ik heb afgelopen jaar 3x een bestelling gedaan bij Exile en altijd werd het netjes op tijd bezorgd en toen er iets kapot was had ik binnen een uur een mail terug en werd mijn kapotte moederbord binnen 2 dagen vervangen (gratis)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:47
Ik heb er ook wel ervaring mee.

Diverse dingen besteld.

Je moet idd maar afwachten hoe lang het gaat duren.
Van hun kan kun je op weinig reactie rekenen.

Duurt vaak erg lang voordat je iets in huis hebt.

:Z

Zulke zaken trekken ze ook echt niks aan van de kritiek die ik hier en erg anders veelal lees. Dat snap ik echt niet |:(

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-12 07:50
Ik heb laatst ook 6 weken op mijn bestelling zitten w88. Twee bijna complete pc's voor een bedrijf. Deze hadden de pc's hard! nodig. Na een paar weken eindelijk in huis :( dit doet me niet echt goed.

Ik geef ze binnenkort nog 1x de kans. Mocht het verkeerd gaan dan kunne ze opzoute, mocht het goed gaan dan mogen ze blijven :) Ik denk dat ik na die 6 weken nog heel redelijk ben gebleven.

Ik begon op laatst wel te dreigen met: Als ik die bestelling deze week nog niet binnen heb, dan komt er een complete A4 met negatieve zooi over jullie op t.net shop survey. En waarempel dezelfde week nog in huis :)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
Ik bestelde vrijdag middag spul bij Exile en dinsdag had ik het dacht ik.. Heb iig niet lang moeten wachten..
Later dacht ik dat ik problemen had met een HD, verschillende keren gemailt etc. Bleek later niet aan de HD te liggen (maar een 230V draad die door me kast liep langs de HD op was de oorzaak) en alle mail snel beantwoord + dat ze niet moeilijk deden over het opsturen van de HD etc (wat dan niet nodig was, maar toch).
Mijn ervaring met Exile is iig goed en denk dat de shopsurvey niet te vervalsen is. Als je vind dat je reactie onterrecht verwijderd is contact je toch gewoon de persoon die over de shopsurvey gaat....

Verwijderd

Mijn ervaring met dat k*tbedrijfje is dus echt anders. Okay ze zijn snel, maar dan alleen als het goed gaat. Ik heb een maand !!!! moeten wachten nadat ik de defecte HD die hun mij gestuurd hadden omgeruild had gekregen voor een goede. Hij was te laks om bij het postkantoor datr 30 meter van exile vandaan zit daar de door mij opgesturude HD op te halen. Ik ben zelf achter de PTT aan moeten gaan om te kijken waar mijn pakje bleef. Die zak hooi heeft het dik 3 weken op het postkantoor laten liggen. Ik zou mijn verzendkosten terug krijgen. Na een goede 2 maanden (het geheel speelde dus al 3 maanden) nadat ik eindelijk een goede HD had gekregen maakte hij (nadat ik met juridische stappen gedreigd had) het geld terug over.
En met de Shop Servey wordt zeker WEL geknoeid. Waarom zijn MIJN berichten dan verwijdert???

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Mjah, hier hebben we dus de shopsurvey voor..

En verder gewoon bellen inderdaad.. Dat werkt vaak beter dan mailen..

Succes..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.