Erg goedkope, maar vooral erg kleine digicam?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
Hey,

ik ben op zoek naar een digicam die erg klein is, ik wil er geen last van hebben als hij in m'n broekzak zit.

Hij moet ook erg goedkoop zijn, het gaat er alleen maar om dat hij foto's kan maken die ik niet hoef te ontwikkelen, de kwaliteit mag net zo slecht zijn als die van wegwerp camera's.

Iemand een idee?

[ Voor 9% gewijzigd door TangLeFuzZ op 09-01-2003 23:00 ]

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
wie wil niet zo'n ding.

maar ik denk een oplossing te weten trust maakt van die pencams die zijn niet duur en kwaliteit ja niet perfect maarja wat wil je voor dat geld.

en anders check effe de pricewatch!

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Er was zo'n klein cameraatje voor 65 euro of zoiets.
De naam is me alleen ontschoten.

Ik gaat effe heel diep nadenken :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• TangLeFuzZ
Ja ok, heb de Pricewatch net al gecheckt maar die staat zo bomvol met tasjes/webcams/etc dat op die manier alle cams uitzoeken me niet de beste manier leek :)

Misschien dat jullie er zo al 1tje wisten.

Een bekende van me heeft als kerstpakket een 'Emage Ci' ofzo gekregen, ik kan er op google maar weinig over vinden, maar dat is volgens mij wel precies zo'n camera die ik zoek :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

je ZOU natuurlijk ook eens wat FAQ's kunnen lezen...

Digicams, koopadviezen, foto's faq en policy

Echt geen schande

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik was afgelopen week even bij Modern Electronics, en daar hadden ze er drie! Eéntje van Trust weet ik nog, en ik gelóóf (maar zeker weten doe ik dus niet) dat ze er zelfs één van Canon hadden! Maar 't loont dus de moeite er even heen te gaan (als er een winkel voor je in de buurt is), prijzen lagen ergens tussen de €65 voor die Trust en de ruim 100 (meen ik) voor de "Canon"

System Specs Desktop | System Specs Laptop

• TangLeFuzZ
wfvn schreef op 09 januari 2003 @ 23:07:
je ZOU natuurlijk ook eens wat FAQ's kunnen lezen...

Digicams, koopadviezen, foto's faq en policy

Echt geen schande
Ja, eigenlijk had hij hier in gemoeten, maar ik zoek een cam die _zo ver_ beneden de 250 euro ligt dat hij er eigenlijk imo niet in past.
Echte specs boeien me ook niet, alleen de grootte en de prijs :)
Gullie007 schreef op 09 januari 2003 @ 23:10:
Ik was afgelopen week even bij Modern Electronics, en daar hadden ze er drie! Eéntje van Trust weet ik nog, en ik gelóóf (maar zeker weten doe ik dus niet) dat ze er zelfs één van Canon hadden! Maar 't loont dus de moeite er even heen te gaan (als er een winkel voor je in de buurt is), prijzen lagen ergens tussen de €65 voor die Trust en de ruim 100 (meen ik) voor de "Canon"
Thanks, zal eens rondkijken...
Ik hoopte alleen dat er wel een cam zou zijn die nog veel goedkoper was dan 65 euro :)
Kent niemand die Emage Ci?

[ Voor 39% gewijzigd door TangLeFuzZ op 09-01-2003 23:14 ]

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-03 15:45
Zoek eens op spycam van trust (Nu vooral goed in het nieuws als sponsor van Verstappen(even reclame voor die jongen maken, komt toch al weinig in het nieuws:P )) Zijn klein en ik geloof niet duur...

even voor je gezocht
Trust SpyC@m 100

[ Voor 20% gewijzigd door ge-flopt op 09-01-2003 23:17 ]

Verwijderd

erg klein

edit:
Oeps sorry, eerst lezen 8)7 met 0,1 megapixel ga je geen wegwerpcamera kwaliteit halen. Sorry. Maar hij is wel klein!

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 23:37 ]

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb zo'n spycam, dezelfde als die van trust. De kwaliteit van de foto's is erg slecht, en haalt bij lange na niet de 'kwaliteit' van die van een wegwerpcamera...
Voorbeeldje van een 'high-res' fotootje:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~nijen212/Boris2.jpg

🖥️ | 🚗

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

sluitrednen zijn al gezegd

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.