[SMILES] Worden gebruikt door site

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 13:55
Hallooo

Ik wilde even melden dat http://www.dutchzone.com/gboek/ jullie smiles gebruikt. Niet de standaar UBB smiles, maar die van GoT.. zonder copyright vermeldingen...

Kijk maar wat je er mee doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

zo zijn er vast nog meer :P
Kom je een site tegen waar deze smilies worden gebruikt, en vermoed je dat niet (volledig) aan de bovenstaande voorwaarden voldaan is, meld dat dan alsjeblieft per e-mail en niet in Lieve Adjes.

[ Voor 170% gewijzigd door Erkens op 09-01-2003 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er is een FAQ voor: Als je de smilies op een andere site wilt gebruiken / credits en daar staat in dat je de hgas (at) tweakers.net moet mailen hierover ipv het openen van een topic. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Harm op 09-01-2003 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3akz
3 replies en 3 verwijzingen naar de faq!! GE-WEL-DIG :)

Ik heb de hint begrepen. Ik ken niet heel de FAQ uit mijn hoofd.. De oude FAQ een beetje, de nieuwe FAQ deed de smiley FAQ het niet.. maar ik zal mailen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Sn3akz schreef op 09 januari 2003 @ 22:30:
3 replies en 3 verwijzingen naar de faq!! GE-WEL-DIG :)

Ik heb de hint begrepen. Ik ken niet heel de FAQ uit mijn hoofd.. De oude FAQ een beetje, de nieuwe FAQ deed de smiley FAQ het niet.. maar ik zal mailen..
mja, het is altijd verstandig om VOORDAT je een post doet om ff de relevante FAQ's door te nemen en even te zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3akz
Erkens schreef op 09 januari 2003 @ 22:32:
[...]

mja, het is altijd verstandig om VOORDAT je een post doet om ff de relevante FAQ's door te nemen en even te zoeken ;)
VErtel!! Ik loop hier ook al even rond hoor.. geen stress.. maar probeer zelf maar.. vanaf de forum-survival-guide, scrollen naar de smiles en dan op het linkje drukken

Doet ut niet..

En met gezond verstand d8 ik dat ie wel in LA zou passen.. niet dus.. ik mail wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ehm.... nu het draadje toch open is; die gasten houden zich alsnog niet aan de afspraak ALS ze al toestemming hebben gevraagd:

• Er is een duidelijke vermelding van Tweakers.net bij de credits en een link naar Tweakers.net aanwezig

Ik ben die link op hun site niet tegengekomen als ik zoek met google op hun site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3akz
Daarom.. Ik heb ook hun site uitgeplozen.. maar nix van dit al.. vandaar deze topic...

[ Voor 5% gewijzigd door Sn3akz op 09-01-2003 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Sn3akz schreef op 09 January 2003 @ 22:34:
[...]

VErtel!! Ik loop hier ook al even rond hoor.. geen stress.. maar probeer zelf maar.. vanaf de forum-survival-guide, scrollen naar de smiles en dan op het linkje drukken

Doet ut niet..
klusje voor de FAQ man:

faq "credit-smilies"

moet zijn:

faq "credit-smileys"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Thanx voor de melding :)

maar het is idd een klusje voor hgas@tweakers.net ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.