[Jedi Knight II]Slechte performance...

Pagina: 1
Acties:

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024
Hey,

Ik heb sinds kort Jedi Knight II weer es geïnstaleerd, en die loopt gewoon niet lekker. Wel een lekkere FPS, maar grafisch toch niet in orde. Veel glitches, en de achtergrond is zwart. Bijvoorbeeld in het bespin level. Als ik naar de lucht kijk, zie ik alleen maar zwart. Ook gewoon veel grafische foutjes, terwijl ik daar NOOI last van had.

Toen hij perfect draaide:

Athlon T-Bird 1.4 gig
256 ddr ram
ati rage fury pro (jaja)

Nu:

Athlon T-Bird 1.4 gig
128 ddr ram (probleem met 1 module, kan nu niet opgelost worden (lees: ik wil garantie, en helpdesk gaat maandag pas weer open))
PoV GeForce4 ti4200 128mb (3.3ns)

Ik zou toch denken dat de tweede veeeeeeeeel beter is. Of heeft het geheugen zo'n grote invloed???

Kheb de 1.04 update (1.03 nooit geïnstaleerd), chipset is in orde, Detanator 41.09.
De kaart staat overigens niet bij de supported cards, maar ook niet bij unsupported, waarschijnlijk omdat hij er nog niet was toen het spel werd uitgebracht.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik zou toch denken dat de tweede veeeeeeeeel beter is. Of heeft het geheugen zo'n grote invloed???

ja tuurlijk heeft gehuegen er invloed op trek dat kaartje eruit en probeer alleen met de 2de

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Roa
Uhm, huh? Ik bedoel dus het ddr geheugen, niet het geheugen op de kaart, daarnaast was de performance beter met de oude configuratie dan met de nieuwe.

Ik vraag me dus af of dat te maken heeft met compatibali tijd (ofhoejehetookschrijft) of met het 'missende' 128 mb ram geheugen

• Roa
Weet niemand dan wat?

Nog wat meer info:

In dat level Duel_Bay reflecteerd de vloer niet. Daarnaast loopt het spel heel vaak vast.

\edit

Ik zal nog wat xtra info plaatsen, lees dat net in de regels hier (sorry)

MoBo: ms-6380LE
Chipset: Via kt266
128 mb ddr ram
PoV geforce 4 ti4200 (128 mb, 3.3ns)
Windows XP (alle update's/patches, BEHALVE SP1, want die werkt niet lekker)

hm....als jullie nog meer willen weten hoor ik het wel.

[ Voor 54% gewijzigd door Roa op 10-01-2003 10:13 ]

Verwijderd

legale versie?

• Roa
Uhm......niet helemaal, maar dat staat los van het probleem, want de performance is verslechterd, terwijl de versie hetzelfde is. Maar goed, ik snap het als jullie mij nu niet meer willen helpen :'( Ik vraag me alleen af hoe dat komt, kan er echt zoveel verschil liggen aan 128mb ram? Hij liep nl nooit vast met de oude configuratie....Toen deed hij het perfect, ik probeer dus de oorzaak van het probleem vast te stellen.

Pagina: 1