Toon posts:

[Wireless] Cisco Aironet 340 xspoint

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan via mijn werk voor ongeveer 50 euro een cisco aironet 340 accesspoint aanschaffen die ik nodig heb voor mijn draadloze verbinding naar een nieuwe laptop. Is het slim om dit ouwe beestje aan te schaffen of zal ik wat meer geld uitgeven voor een wat nieuwer apparaat?? :? Hij wordt aangesloten via een router op m'n wired netwerkje..

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

als het werkt werkt het, en 50euro is niet duur ;)

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:05
ik d8 dat die 340 slecht compatible is met diverse apparatuur, maar anders bsoluut doen!

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• overhyped
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:52
De 340 is 100% gelijk aan de 350, behalve de kracht van de zender, die is maar 30 mw ipv 100 mw.

wel een leuk ding, ik heb er ook eentje hangen hier, ondersteund alle leuke features zoals vlans, leap etc. etc. etc. etc.

damned, 50 euro.. ik heb er nog niet al te lang geleden 200 voor betaald....

• arikkert
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-07 11:57
ja, wat wil je nog meer. op werk kun je ook testen en goedkoop nieuw AP is momenteel 3X zo duur.

Verwijderd

Topicstarter
Hij wordt in een hele kleine ruimte gebruikt dus de sterkte van de zender is geen probleem. Het betreft een product uit onze oude voorraad (zijn gestopt met Cisco). Helaas kan ik 'm niet eerst testen want het magazijn is in Belgie maar van 50 euro worden we ook weer niet direct arm :). Denk dat ik de gok maar neem...

• mughato
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 21:48
doen. kun je later altijd nog voor E50 verpatsten.
Pagina: 1