Toon posts:

Eweka sneller na de upgrade van 9jan03 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag is er een update gedaan volgens Eweka, ze zitten nu rechstreeks om AMS-IX
Dan lijkt mij ook dat het sneller moet gaan... Vindt ik alleen niet. 8)7

Post je ervaring.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ervaring heb ik niet, maar als je gewoon het aantal kbit door 10 deelt ongeveer, dan zit je redelijk in de buurt, uiteraard kan het wat wisselen, maar dat lijkt me sterk.

dat je pings wat lekkerder zijn, kan
dat je snelheid beter is, nee lijkt me niet, als ze niet voldoende bandbreedte hebben sluiten ze niet meer aan namelijk... :)

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Waarom moet het sneller gaan? Je hebt een abbo afgesloten, bijvoorbeeld 512/256 en die wordt echt niet sneller hoor

En:
Eweka Internet Services Nieuwsbrief
De werkzaamheden die a.s. donderdag zouden gaan plaatsvinden zijn verzet naar dinsdag 13-01-03.

Het is gebleken dat het persbericht dat een aantal weken terug op onze site stond niet door iedereen goed is begrepen. Het is voor BBned nog niet mogelijk de adsl-klanten die zich voor eind oktober hebben aangemeld en die thans live zijn te vehuizen naar het nieuwe eweka-netwerk. Naar verwachting zal dit nog enkele weken duren.

-- quote --
De komende tijd werkt BBNED hard aan een systeem wat Provider - to - Provider transfers moet mogelijk maken. Zodra dit systeem gereed is zullen wij het resterende deel van onze DSL klanten gaan verhuizen, waarmee wij ook voor deze groep klanten een stabiele dienst op kwaliteitsniveau kunnen leveren.
-- end quote --

Met vriendelijke groet,

Eweka Internet Services

[ Voor 82% gewijzigd door Darkvater op 09-01-2003 22:10 ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Oke, dan laten we dit topic lekker zakken tot de 13e :)

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:31
Enigste wat wordt verbeterd zijn:

- Lagere ping
- Meerdere connecties per seconde
- Je snelheid komt dichterbij de maximale bandbreedte