When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Dit is voor zover ik even kan bedenken een manier. Lightning Effects zit onder Filter > Render, en met een brush en de Clone Tool moet het kleur-egaliseren wel lukken lijkt me.
Succes
Maar ik blijf open staan voor eventuele andere suggesties terwijl ik hier even mee aan de slag ga.
Ik heb nog een andere foto te pakken gekregen van de jongen.

Zou het misschien slimmer zijn om deze te gebruiken ondanks dat ik dan het hoofd moet draaien en misschien wat moet strekken?
[ Voor 46% gewijzigd door BFS op 09-01-2003 21:17 . Reden: extra info ]
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Op de 2e foto van die jongen is de flits ook lekker confronterend hard; uitknippen, flippen, knippen, en plakken..succes
oh, en met de Dodge en Burn tools kun je delen highlighten of donkerder maken.
Maar al met al veel succes met deze monikkenklus.

10 minuten; average Photoshopper
[ Voor 96% gewijzigd door kidfunk op 10-01-2003 16:08 ]
none
willem169 schreef op 10 januari 2003 @ 16:09:
Sjonge, nu moet bfs dat "SPECIMEN" er weer uit Photoshoppen![]()
Dat krijgt BFS wel voor mekaar hoorwillem169 schreef op 10 January 2003 @ 16:09:
Sjonge, nu moet bfs dat "SPECIMEN" er weer uit Photoshoppen![]()
Thnx voor jullie hulp, ik zal kijken of ik sapa het resultaat kan showen.
LeukDr_Frickin_Evil schreef op 11 January 2003 @ 20:06:
had je ook niet meteen even dr gebit kleiner kunnen photoshoppen
Dit is het resultaat geworden:

Voor een eerste keer PS ben ik tevreden, thnx voor jullie hulp.
z'n lippen lijken nog wat aangebrandt, maar soi..
maar is't nou al zover met de tweaker dat ie z'n meisje tegenwoordig krijgt door hemzelf op haar foto te tweaken?
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Daarnaast vind ik de verhouding net niet geweldig. Zou het meisje iets kleiner maken
neh, het jongetje iets groterwillem169 schreef op 13 January 2003 @ 11:04:
Zou inderdaad de layer van het grietje even iets Unsharp Masken..
Daarnaast vind ik de verhouding net niet geweldig. Zou het meisje iets kleiner maken
kijk maar bij mijn shop..is de verhouding nét iets natuurlijker.
Anders lijkt het een heel iel mannetje met een enorme schouderpartij
Die jongen is geen TweakerE-Mile schreef op 13 January 2003 @ 08:27:
ziet er netjes uit, zou inderdaad nog ff de lippen adjusten, maar da's easy.
maar is't nou al zover met de tweaker dat ie z'n meisje tegenwoordig krijgt door hemzelf op haar foto te tweaken?