Oké, ik zal wel meteen een n00b genoemd worden in dit forum, maar het is toch best wel een dringende vraag. Ik heb namelijk een paar maanden geleden een systeempje laten assembelen door Informatique in een AOpen HQ08 bigtower, maar nu ik er zelf wat bij wil gaan planten heb ik geen idee hoe ik die kast met een beetje fatsoen open kan krijgen (ik wil dat ding liever ook niet meteen helemaal uit mekaar trekken). Bij vorige systemen zat er altijd wel een mooi boekje met beschrijving bij, maar nu dus niet. Kan iemand mij misschien helpen (graphicje zou al helemaal mooi zijn!)?
Thumbscrews aan de achterkant loshalen, de bovenkant naar achter schuiven en eraf halen.
Dan kun je met gemak de zijpanelen naar achter schuiven totdat ie eruit is.
Dan kun je met gemak de zijpanelen naar achter schuiven totdat ie eruit is.
thumbscrews? 
maar idd schroefjes loshalen, de bovenkant kan je dan door een stukje achteruit te schuiven optillen, en daarna kan je de zijpanelen eruit schuiven (let wel deze moeten helemaal uit de zijkant worden geschoven, dus hou een metertje of anderhalf vrij aan de achterkant)
maar idd schroefjes loshalen, de bovenkant kan je dan door een stukje achteruit te schuiven optillen, en daarna kan je de zijpanelen eruit schuiven (let wel deze moeten helemaal uit de zijkant worden geschoven, dus hou een metertje of anderhalf vrij aan de achterkant)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
idd. schroefjes losdraaien, bovenkant eraf halen en dan zijkanten helemaal naar achteren schuiven.
Nog een tip: let er bij het terugschuiven van de zijkant op dat er geen kabels achter die ijzeren plaatjes blijven hangen, dit kan je weleens kabels of IDE-connectoren kosten(spreek uit ervaring
)
Nog een tip: let er bij het terugschuiven van de zijkant op dat er geen kabels achter die ijzeren plaatjes blijven hangen, dit kan je weleens kabels of IDE-connectoren kosten(spreek uit ervaring
edit:
Het was niet mijn bedoeling om je bang te maken ofzo, maar kijk gewoon ff goed uit.
Het was niet mijn bedoeling om je bang te maken ofzo, maar kijk gewoon ff goed uit.
[ Voor 15% gewijzigd door Xander op 09-01-2003 21:13 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Thanx voor al jullie reacties! Ga er meteen mee aan de slag...
Laat even weten of het gelukt is! 
En post je ervaringen in het "mislukkingen/ongelukken" topic!
En post je ervaringen in het "mislukkingen/ongelukken" topic!
nee post maar in het "wat was jouw ergste noobvraag" topic
Mjah, lijkt me wel duidelijk..
Overigens.. 't is hier geen HK, dus als sommigen daar even rekening mee zouden willen houden?
Overigens.. 't is hier geen HK, dus als sommigen daar even rekening mee zouden willen houden?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()