[laptop]Scherm knipperd

Pagina: 1
Acties:

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Goedendag beste mede-tweakers, ik heb et volgende probleem :)

Sinds begin september ben ik eigenaar van een Asus L3400s (p4 1.6 met 14" tft)
Sinds ongeveer 1 maand knipperd mijn beeld afentoe. van helder/licht (zoals et hoort) naar donker/minder licht. Ik krijg dit zodra ik de klep van mijn laptop open doe.. knipperd et beeld, soms knipperd hij heel erg veel en andere keren een stuk minder, ligt aan de stand van et scherm..

Hij begint soms spontaan te knipperen op alle mogelijke hoeken waarin ik em heb uitgeklapt. Beweeg ik et scherm van me af en dan weer naar de originele positie ist voor de rest van het gebruiken weg.
Totdat ik em uitzet, en er de volgende dag op wil gaan werken dan moet ik em weer 'kalibreren' |:(

Is dit een veel voorkomend probleem bij laptop schermen of moet ik dit ding gewoon ter reparatie terug sturen?

Ik heb de search gebruikt maar wordt er niet echt veel wijzer uit wat et probleem zou kunnen zijn...

[ Voor 7% gewijzigd door Gehaktbal op 09-01-2003 19:17 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit heb ik ook een keer met een notebook meegemaakt, daarvan was de bekabeling naar het scherm niet goed meer.

• Erikdevries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04 21:04
Ik ben zelf sinds ongeveer een jaar in het bezit van een laptop en diverse mensen in mijn omgeving bezitten er ook een, maar dit probleem komt mij niet bekend voor. Zou zelf op safe spelen en 'm ter reparatie sturen. Liever nu even kwijt dan kapot zodra de garantie is verlopen

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:43
De bekabeling van het scherm lijkt me het meest logische. Net als dat je audio kan storen en evt "flikkeren" zou dat ook zo kunnen zijn.

Zeker gezien het feit dat als je met je scherm "rammelt" het probleem even overgaat.

Verwijderd

Ik heb het zelfde gehad met m'n hp6100. Na even zelf de behuizing om het scherm heen los te hebben gehaald bleek dat de stekker wat los zat, nog wel in de houder maar hij kon heen en weer. Dus even vastgeduwd en het probleem is opgelost.

Dus probeer het daar eens te zoeken...kan geen kwaad toch :)