How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
hmm hoewel ik geen antwoord heb, ben ik ook wel geinteresseerd in een dergelijke constructie
Nou Dericteur, gezien de oogst van mijn zoektocht op het net voorafgaand aan deze post en gezien de overweldigende respons tot nu toe, ben ik bang dat we gewoon de afstandsbediening moeten gaan aanschaffen...
[ Voor 5% gewijzigd door Vunzz op 10-01-2003 08:57 ]
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Ik heb zelf maar 1 pc en gewoon een tvkaart + 2e videokaart dan kan ik gewoon zonder van muis te wisselen m'n tv bedienen die op m'n 2e monitor draait.
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Das gewoon dual monitor, dat lukt nog welLord of the Pentium schreef op 10 januari 2003 @ 23:46:
Ik heb zelf maar 1 pc en gewoon een tvkaart + 2e videokaart dan kan ik gewoon zonder van muis te wisselen m'n tv bedienen die op m'n 2e monitor draait.
Je zou iets kunnen doen met Remote Desktop Client (XP op os , de rest maakt niet zoveel uit). Want het is volgens mij het zelfde probleem als bij een scanner. De scanner kan je alleen gebruiken vanaf de pc waar die aanzit andere lukt gewoon niet
ik heb het, remote administrator, een progje waarmee je een hele pc kan overnemen, dus ook de pctv applicatie. Uiteraard gaat het beeld niet worden meegestuurd naar de andere pc, maar je ziet de controls wel en ipv tvbeeld een zwart vlak
nu nog een broadcast mogelijkheid vinden over het netwerk...
Ookal heb ik het zelf nog niet uitgetest, http://www.videolan.org is volgens mij exact voor deze dingen geschreven...Dericteur schreef op 11 januari 2003 @ 00:59:
....
Wat ook kan, is de bijgeleverde PCTV Webtext Webserver gebruiken... Dan kan je in het netwerk de teletekst van die tv-kaart gebruiken, maar ook van zender veranderen
He.... het moets even op gang komen, maar dit draadje begint ineens e.e.a op te leveren.
Ik ga de suggesties uit de laatste twee posts meteen ff proberen, BRB!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hmm, op de een of andere manier kan ik die webpagina niet vanaf een andere machine bereiken. Welke URL gebruik jij dan?
Dat VideoLAN is volgens mij een Open Source streaming video client/server.
Ik wil echter alleen maar op de andere machine het kanaal veranderen en liefst ook het volume aanpassen.
Hewt nadeel van dingen als remote desktop is, dat ik rare strepen door het beeld krijg als de processor door andere progjes (zoals realtime virusscanning) wordt belast. En dat terwijl min specs (zie sig) volgens mij toch ruim voldoende zijn...
Ik ga de suggesties uit de laatste twee posts meteen ff proberen, BRB!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hmm, op de een of andere manier kan ik die webpagina niet vanaf een andere machine bereiken. Welke URL gebruik jij dan?
Dat VideoLAN is volgens mij een Open Source streaming video client/server.
Ik wil echter alleen maar op de andere machine het kanaal veranderen en liefst ook het volume aanpassen.
Hewt nadeel van dingen als remote desktop is, dat ik rare strepen door het beeld krijg als de processor door andere progjes (zoals realtime virusscanning) wordt belast. En dat terwijl min specs (zie sig) volgens mij toch ruim voldoende zijn...
[ Voor 68% gewijzigd door Vunzz op 11-01-2003 15:31 ]
Verwijderd
Hoe doe je dat dan? Ik heb het vooralsnog niet voorelkaar gekregen om via het netwerk de Webtext webserver te bereiken...m-m schreef op 11 January 2003 @ 12:55:
Wat ook kan, is de bijgeleverde PCTV Webtext Webserver gebruiken... Dan kan je in het netwerk de teletekst van die tv-kaart gebruiken, maar ook van zender veranderen
Pagina: 1