Het begon allemaal toen m`n rechter speaker ermee ophield.
Ik heb toen meteen een stel goeie pioneer 200w speakers gehaald (ik dacht, versterker komt over een poosje wel, maar dan heb ik alvast sterke speakers)
Ik ben ze toen in gaan bouwen en hier begonnen de problemen.
Ik heb een Kenwood KVC-M6021 radio, dit is met een 4x50 watt versterker.
Deze radio heeft 2 manieren van aansluiten.
1) de originele manier met die grote stekker.
2) tulp stekkers, 2x voor en 2x achter.
Ik sloot ze aan op de tulp aansluitingen, ik denk das makkelijk mocht er een versterker tussen komen.
Normaal heb ik m`n geluid op 16-20 en dan klinkt het lekker.
Alleen nu ik ze aan heb gesloten op die tulpstekkers moet ik het geluid op 35 zetten wil ik iets horen en hoger kan hij niet
Kan iemand mij helpen, ik wil ze gewoon aansluiten op die tulp stekkers en dat zou toch gewoon moeten kunnen, anders stop je ze er toch niet op
Ik heb toen meteen een stel goeie pioneer 200w speakers gehaald (ik dacht, versterker komt over een poosje wel, maar dan heb ik alvast sterke speakers)
Ik ben ze toen in gaan bouwen en hier begonnen de problemen.
Ik heb een Kenwood KVC-M6021 radio, dit is met een 4x50 watt versterker.
Deze radio heeft 2 manieren van aansluiten.
1) de originele manier met die grote stekker.
2) tulp stekkers, 2x voor en 2x achter.
Ik sloot ze aan op de tulp aansluitingen, ik denk das makkelijk mocht er een versterker tussen komen.
Normaal heb ik m`n geluid op 16-20 en dan klinkt het lekker.
Alleen nu ik ze aan heb gesloten op die tulpstekkers moet ik het geluid op 35 zetten wil ik iets horen en hoger kan hij niet
Kan iemand mij helpen, ik wil ze gewoon aansluiten op die tulp stekkers en dat zou toch gewoon moeten kunnen, anders stop je ze er toch niet op