[Hotmail] Bericht raakt na een tijdje inactief

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Als ik een bericht open wordt deze na een tijdje "inactief". Daarmee bedoel ik dat de links niet meer werken. Ik moet dan op F5 drukken waarna de links wel weer werken.
Ik heb GoT doorzocht, in de Hotmail FAQ gezocht en in de opties rondgeneusd. Wie heeft dit probleem nog meer en hoe los ik dit op?

Verwijderd

De links in de tekst van het emailbericht? en hoe worden ze inactief, veranderd er iets aan het uiterlijk of gebeurt er alleen niets meer als je op de links klikt.

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-07 11:51

Super Snackman

Snekgek

Dat is gewoon een beveiliging van Hotmail, dat anderen niet in jouw email kunnen neusen. Gebruiken ze sleutels voor die maar een bepaalde tijd actief zijn. Wel zo veilig, maar soms niet zo handig...

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Super Snackman schreef op 09 January 2003 @ 19:46:
Dat is gewoon een beveiliging van Hotmail, dat anderen niet in jouw email kunnen neusen. Gebruiken ze sleutels voor die maar een bepaalde tijd actief zijn. Wel zo veilig, maar soms niet zo handig...
En een simpele refresh omzeilt die beveiliging? :?

Lijkt me logischer dat je dan na 10 minuten inactiviteit uitgelogd zou worden ofzo.

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-07 11:51

Super Snackman

Snekgek

Blijkbaar zijn de sleutels die je bij een link in een bericht hebt minder lang actief dan je inlogsleutel

(anders soe ik het ook net wiete)

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• Thanatos
Hm, vage sjit dan :?
Enne, Evil_E, het bericht zelf ziet er nog steeds hetzelfde uit hoor... alleen zijn het puur de links die niet meer werken...
Edit: heeft niemand anders dit probleem dan?

[ Voor 14% gewijzigd door Thanatos op 10-01-2003 20:42 ]

Verwijderd

hallo,

Ik heb inderdaad ook het probleem. F5 helpt dus ook niet inderdaad.
Echt balen, want ik krijg vele mails met links van betaalde websites op mijn hotmail.
heb bij enkele maar de mailadres naar mijn chello-account gewijzigd.
hier doen de links wel.

Ergens anders op forumsite had ik zelf dit probleem ook aangekaart, maar nog geen reply. Misschien dat daar iemand een oplossing op zet? Indien ja, dan zet ik deze oplossing wel hierop.

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
Ook hier hetzelfde probleem. Ook alles cleanen met Window Washer heeft niet geholpen. Ik draai overigens XP met SP1.

Verwijderd

ik had ook een berichtje gestuurd naar msnExplorer (netherlands) zelf en ik kreeg dit antwoordt terug;
Bedankt dat je contact opneemt met MSN Explorer.

Het spijt ons dat je problemen ondervindt met MSN Hotmail.
Het probleem dat je beschrijft, is bij ons bekend en we werken aan een oplossing.
Zou je intussen de url (http://www..) van de link in de adresbalk van een nieuwe browser kunnen plakken?

We verwachten het probleem snel opgelost te hebben en verontschuldigen ons voor het ongemak.

Afwachten dan maar.

• Rendier2710
Machine opnieuw geinstalleerd (XP SP2) en problemen zijn weg...

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:08
Dit is gewoon de werking van Hotmail volgens mij. Dit aangezien ik Hotmail al op heel veel machines gebruikt heb en het altijd zo voorkomt. Laat gewoon een bericht een x aantal minuten open staan en je krijgt die melding als je op een link klikt.

• Rendier2710
djluc schreef op 03 oktober 2004 @ 13:01:
Dit is gewoon de werking van Hotmail volgens mij. Dit aangezien ik Hotmail al op heel veel machines gebruikt heb en het altijd zo voorkomt. Laat gewoon een bericht een x aantal minuten open staan en je krijgt die melding als je op een link klikt.
Ik weet nu niet of ik hetzelfde probleem als TS heb/had, maar zodra ik een mail uit hotmail open, zijn de links gelijk inactief (dus binnen 10 seconden al). Standaard gebeurd dit inderdaad na een paar minuten, maar op deze manier is het onmogelijk een link vanuit hotmail aan te klikken.

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-08 16:09
Een hele berg bezoekers van mijn site hebben dit probleem ook sinds kort (sinds een paar dagen). Daarvoor heb ik nog nooit over dit probleem gehoord (ik gebruik zelf trouwens geen hotmail). Erg irritant :\ Gok dat het een probleem bij Hotmail is...

Verwijderd

Ik kreeg een mailtje van goudeuro.nl die dus informeerde dat er klachten waren dat de links van hun email niet geopend kon worden. Mail inactief. Iemand had een oplossing ervoor........zie;
GoudEuro lid DrPaddo is druk op zoek geweest en heeft een heel erg duidelijk stappenplan in het forum geplaatst om te controleren of Service pack 2 is geïnstalleerd en welke gevolgen dit heeft aan de hand van de instellingen.

TIP:

Kijk allemaal ff je niveau van je SPAMFilter na, Hotmail heeft pas geleden een nieuw Systeem ingevoerd...

Daar zijn ook die Reclame mailtjes van (oa. dat je KAN Betalen voor Hotmail),

GRATIS Hotmail Gebruikers krijgen een Inbox van 250 MB dit is om de Concurrentie aan te gaan met G-Mail (Van Google)...

Maar dat terzijde, tijdens die Update zijn alle SPAMFilters geactiveerd op Niveau 1!
Houd in dat "De Meeste Ongewenste Reclame Geblokkeerd Zal Worden"
Zet je Filter uit en je probleem is opgelost

Kan helaas zelf niet meer checken of het inderdaad zo is, aangezien ik al mijn betaalde websites naar de mail van chello verplaatst heb.

Om forum geheel te lezen van goudeuro; www.goudeuro.nl

Verwijderd

de javascript links op (msn)hotmail doen het bij mij weer! Moet wel eerst dus de pop-up en reclame blokker eraf halen.
voor mij is het opgelost. Hopelijk bij de anderen ook! :)

• Thanatos
Hehe, zie nu pas dat mijn topic na bijna twee jaar gekickt is :)
iig, het probleem met inactieve links heb ik nog steeds en ook ik heb nu sinds een weekje problemen met links openen. Ik heb Norton Personal Firewall 2004 en daar heb ik nooit problemen mee gehad, tot nu. Als ik hem uitschakel kan ik wél links openen e.d. Misschien dat SP2 conflicten met het proggramma veroorzaakt?

[ Voor 84% gewijzigd door Thanatos op 20-10-2004 14:17 ]

Pagina: 1