The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Is een mooie eindbak en volgens mij redelijk krachtig (groot gebouwd en lekker degelijk uiterlijk)
kan zo snel op google ook niet iets vinden eigenlijk.. maar mooie aankoop iig

ES amplifier
Power output 2 x 100W (Din 4 ohms) 2 x 70W (Din 8 ohms)
MOSFET drive and power stage
Torus Toroidal transformer
Twin mono construction with separate L/R heat sink
Anti-vibration frame beam chassis
Source direct
6 audio inputs
toch nog iets
[ Voor 52% gewijzigd door JeroenT op 09-01-2003 19:19 ]
Verwijderd
Als ik m heb zal ik wel even foto's maken en een verslagje schrijven ofzo
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Volgens mij heeft de topicstarter het over een niet ES amp en de rest van de mensen wel.....
Hmmm, ik zal kijken of ik 'm vanmiddag kan bekijken. Misschien neem ik m meteen wel mee (als hij voldoet aan de voorwaarden natuurlijk)Jur schreef op 10 januari 2003 @ 10:00:
Ik geloof dat er hier iets niet helemaal goed gaat want het verschil tusssen een ES serie van sony en de niet ES serie is nogal groot.
Volgens mij heeft de topicstarter het over een niet ES amp en de rest van de mensen wel.....
Wat is het verschil tussen een ES versterker en een niet-ES?
[ Voor 6% gewijzigd door Mad_Demon op 10-01-2003 10:19 ]
Sony maakte ook ES verstekers in het goedkope segment. En ik denk dat dit zo 1 is. Zo vaak kom je de oude ES trouwens niet tegen. Neem aan dat je die met de houten zijpanelen bedoelt.Jur schreef op 10 januari 2003 @ 10:00:
Ik geloof dat er hier iets niet helemaal goed gaat want het verschil tusssen een ES serie van sony en de niet ES serie is nogal groot.
Verwijderd
190 W
50/60Hz
input: Phono, Tuner, Aux, tape
rec out.
4 speaker uitgangen impedance 8-16 Ohm
Aansluitpunt voor aarde
Aansluitpunt voor Headphones (dikke stekker) (maar dat Heeft Demon waarschijnlijk niet nodig)
Draaiknop voor Balans
Draaiknop voor welke speakers
Draaiknop voor Bass
Draaiknop voor Treble
Draaiknop voor Volume
Drukknop voor Loudness (on/of)
Drukknop voor Tapemonitor
Drukknop voor Tuner
Drukknop voor Phono
Drukknop voor Aux
Peak power Level L: 0 | 0.01 | 0.1 |1 | 6 | 30 W/8 Ohm
Peak power Level R: 0 | 0.01 | 0.1 |1 | 6 | 30 W/8 Ohm
Maten: 43cm X 26.5cm X 7.5cm
Verder is ie zilver en weet ik er niet zo veel vanaf..
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 20:22 ]
Verwijderd
Alle inputs zijn relaisgestuurd, dus als je aan de source knop draait hoor je telkens de relais van de betreffende inputs aan en uit klikken. Denk ook dat hij meer verbruikt want dit beestje wordt serieus warm.
Verwijderd
Ook nog knopen voor Tuner, Phono en Aux
Verwijderd
Ja leuk he? Ik vindt dat de topicstarter het recht heeft hem voor een 20GB van je te kopen, je hebt nu eenmaal een prijs vastgesteld en als de topicstarter al iets van contact met je heeft gehad ben ik van mening dat het lame is om hem eventueel aan iemand anders te verkopen nu je op Got je amp terugvindt.Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 19:51:
Ik ben dus de gene die hem aanbied
Ik zie hier allemaal boden wat leuk
Lange zin maar je snapt het vast wel
O wacht hij zegt dat hij je vriend is? dan kan hij jezelf wel in elkaar tikken als je hem oplicht
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 20:24 ]
Verwijderd
Maar Ik heb hier nog meer spullen staan... Dus kijken wat men voor wat geeft is nooit verkeer..
(+dat ik hem ook vertrouw, wat ik wel handig vind voor 2e hands spullen kopen, vooral Hd's..)
edit: je was sneller....
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 20:25 ]
Verwijderd

btw foto is niet van eigen installatie, dus het feit dat er veel stof op zijn versterker ligt kan ik niets aan doen.

TA-FA30ES
http://www.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=7774
http://www.techtronics.co...-ta-fa30es-amplifier.html
[ Voor 19% gewijzigd door Duck-Twacy op 12-01-2003 13:40 ]
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
dat is een Fa3es de topicstarter heeft het over een Fa30esVerwijderd schreef op 10 January 2003 @ 20:51:
mijne ziet er dus zo uit
[afbeelding]
btw foto is niet van eigen installatie, dus het feit dat er veel stof op zijn versterker ligt kan ik niets aan doen.
Nee, ik heb het over een TA-F30duncanvdlinden schreef op 12 January 2003 @ 13:50:
[...]
dat is een Fa3es de topicstarter heeft het over een Fa30es
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
ga gewoon het ding beluisteren! specs zeggen weinig namenlijk....
[ Voor 78% gewijzigd door FeaR op 01-03-2017 20:37 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dit topic is gesloten.