Domein aanvraag en eigen mailserver!

Pagina: 1
Acties:

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 10:34
Ik ben opzoek naar een nieuw domein en dan zou ik ook zelf een mailserver willen draaien.

Nou was mijn oog gevallen op General Web Hosting, maar kan nu niet met zekerheid zeggen of ik dan ook een mailserver kan draaien.

Hier heb ik een pagina gevonden die waarschijnlijk de informatie geeft, maar verder heb ik nog weinig verstand van mailservers opzetten dus kan het niet met zekerheid zeggen.

Hoop dat iemand weet of het mogelijk is en of men verder al enige ervaringen heeft met General Web Hosting.

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
waarom mail je ze niet? of beter BEL ze...

wel erug makkelijk om hier gelijk een topic te starten vind je niet :?

A wise man's life is based around fuck you

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 10:34
zwelgje schreef op 09 January 2003 @ 18:19:
waarom mail je ze niet? of beter BEL ze...

wel erug makkelijk om hier gelijk een topic te starten vind je niet :?
ik zou ze wel kunnen mailen en bellen, maar eigenlijk wil ik vanavond al registreren en om buiten kantooruren te mailen en/of bellen gaat een beetje moeilijk!

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Tarod schreef op 09 January 2003 @ 18:24:
[...]

ik zou ze wel kunnen mailen en bellen, maar eigenlijk wil ik vanavond al registreren en om buiten kantooruren te mailen en/of bellen gaat een beetje moeilijk!
wat is het verschil tussen vanavond registeren of morgenvroeg nadat je een belletje hebt gepleegd?

ze gaan jouw domainaanvraag toch pas de volgende ochtend verwerken... dus echte tijdswinst heb je niet, (mocht er haast bij zijn)

A wise man's life is based around fuck you

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Het is goed mogelijk als ze de MX records wijzigen in de DNS.
Ik weet alleen niet 100% of die hoster dit ook doet.

Verwijderd

www.speednames.com kun je of pop redirecten naar een ander adres of je ip opgeven voor smtp. Gebruik het een jaartje nu en werkt super. Bij de weg, je kunt het wijzigen wanneer je zelf wil.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 18:37 ]

Pagina: 1