Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
waarom mail je ze niet? of beter BEL ze...
wel erug makkelijk om hier gelijk een topic te starten vind je niet
A wise man's life is based around fuck you
ik zou ze wel kunnen mailen en bellen, maar eigenlijk wil ik vanavond al registreren en om buiten kantooruren te mailen en/of bellen gaat een beetje moeilijk!zwelgje schreef op 09 January 2003 @ 18:19:
waarom mail je ze niet? of beter BEL ze...
Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
wat is het verschil tussen vanavond registeren of morgenvroeg nadat je een belletje hebt gepleegd?Tarod schreef op 09 January 2003 @ 18:24:
[...]
ik zou ze wel kunnen mailen en bellen, maar eigenlijk wil ik vanavond al registreren en om buiten kantooruren te mailen en/of bellen gaat een beetje moeilijk!
ze gaan jouw domainaanvraag toch pas de volgende ochtend verwerken... dus echte tijdswinst heb je niet, (mocht er haast bij zijn)
A wise man's life is based around fuck you
Het is goed mogelijk als ze de MX records wijzigen in de DNS.
Ik weet alleen niet 100% of die hoster dit ook doet.
Ik weet alleen niet 100% of die hoster dit ook doet.
Verwijderd
www.speednames.com kun je of pop redirecten naar een ander adres of je ip opgeven voor smtp. Gebruik het een jaartje nu en werkt super. Bij de weg, je kunt het wijzigen wanneer je zelf wil.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 18:37 ]
Pagina: 1